תוכן שיווקי

מרדכי דניאלוב, BitWise MnM: "כשמדובר בדטה בייס, פרנויה היא ברכה גדולה – אפילו יותר מהידע"

"הלקוחות שלי משלמים לי כדי להיות פרנואיד עבורם, כי זאת הדרך היחידה להבטיח את ניהול הידע", אמר דניאלוב, הבעלים והמנכ"ל של החברה ● BitWise MnM פתחה באחרונה סניף לישראל, בכדי לתת מענה מקצועי והולם לחברות וארגונים בכל הנוגע לניהול, לטיפול, ליעילות ולשמירה על המשאב היקר להם מכל, הדטה בייס

08/12/2013 17:06

"בכל ארגון, בטח בארגון העוסק בטכנולוגיה, לב הפעילות נמצא במידע, או יותר נכון בשמירה עליו, בניהול שלו ובזמינות שלו לגורמים הרלוונטיים בארגון. הלקוחות שלי משלמים לי כדי להיות פראנואיד עבורם, כי זאת הדרך היחידה להבטיח אותו", כך אמר מרדכי דניאלוב, הבעלים והמנכ"ל של BitWise MnM, חברת בוטיק המתמחה בייעוץ וניהול פרוייקטים בתחום ה-DBA, תוך התמקצעות ברמות הגבוהות והנדירות יותר.

לדבריו, "בכדי להכיר באמת את יכולותיהן של התוכנות לניהול בסיסי נתונים צריך להתנסות בפרויקטים איכותיים בסדר גודל משמעותי. לדוגמה, מעטים מאוד מכירים באמת, מהשטח, את יכולות ה-SQL Server של מיקרוסופט. הסתבר לי לא מעט פעמים שחוסר הידע הזה שווה הרבה מאוד כסף לאותם ארגונים שהשקיעו סכומים נכבדים בהתקנת התוכנה הזו אבל לא מיצו את יכולותיה האמיתיות. מדובר בעלויות חבויות ולא זניחות, כאלה שאפשר, עם קצת עבודה חכמה, להחזיר אותן לחברה או לארגון. אלא שאף אחד עוד לא סיפר להם את זה, כי לא הרבה יודעים את זה או לא מכירים את הדרך לשם".

באחרונה פתחה BitWise MnM האמריקנית סניף בישראל, בכדי לתת מענה מקצועי והולם לחברות וארגונים בכל הנוגע לניהול, לטיפול, ליעילות ולשמירה על המשאב היקר להם מכל, הדטה בייס. החברה מביאה איתה ניסיון רב ומגוון של שנים רבות בעבודה עם לקוחות מובילים בארצות הברית, מקצועיות ומיומנויות ייחודיות, יכולות אנליזה מהגבוהות שיש והבנה עסקית מעמיקה, ומתייצבת כיום בצמרת החברות בישראל בתחום ה-DBA. היא מתמחה בייעוץ ובניהול תהליכי התייעלות ומקסום פוטנציאל (טכנולוגי ועסקי) במערך בסיס הנתונים בארגון, כמו גם בפתרון אתגרים קריטיים ובשדרוג של עולם הנתונים בחברות בהן הנושא הוא Mission Critical.

בחברות אלה, כשהמידע כל כך חשוב ונמצא בליבת הפעילות, אסור להסתפק במועט, וחובתו של המנמ"ר או מנהל ה-IT לעשות הכול בכדי להגיע לרמת המיצוי המקסימלית שלו. דניאלוב אמר כי חברות תוכנה, למשל, יכולות לחסוך הרבה מאוד גם בניהול שוטף של מערך המידע האפליקטיבי, אבל גם לשפר יכולות ותוצאות עסקיות רבות משמעות כגון Time to market  Release cycle וכדומה.

דניאלוב הוסיף שהתחום מכיל לא מעט אנשי מקצוע אבל מעטים מאוד יודעים להוות גורם משמעותי לארגון. מתוך אלפי אנשי DBA, מעט מאוד יודעים לקחת מצב קיים של דטה בייס ולשדרג את יכולותיו באופן משמעותי לארגון, או אפילו להפוך אותו ממרכז עלות למנוע עסקי להגדלת הרווחים, ואפילו לכיוונים של יתרון תחרותי בשוק שהחברה שלהם פועלת בו. "מהניסיון הרב שלי למדתי שתמיד ניתן לשפר", אמר. "צריך רק להכיר את שלל הפיצ'רים בתוכנות הניהול ואיך כל אחד משפיע על המערכת. אבל יש פה קאץ', משום שמערכות שונות מתנהגות באופן שונה, בטווח הקצר ובטווח הארוך. לא רוכשים את התובנות האלה בקריאת ספרים או דפי מידע, כי אם בניסוין בשטח".

BitWise MnM בחרה להתחיל את הפעילות בארץ בצורה הדרגתית ותתמקד בתקופה הקרובה בפרויקטים המבוססים על SQL Server וסביבתו. בהמשך, תרחיב החברה את שירותיה לפתרונות מובילים אחרים בשוק. לפי דניאלוב, הכלי של מיקרוסופט לא מושלם אבל הוא אמין וניתן לשימוש בקלות, כשיודעים איך לעבוד איתו. "ההתקדמות שמיקרוסופט עשתה בשנים האחרונות עם הכלי שלה היא ענקית וגרסת ה-SQL Server 2014 החדשה עונה על הרבה צרכים שלתוכנות אחרות פשוט אין".

בימים אלה עסוק דניאלוב בהשלמת ההכשרה שהוא מעביר לצוותי העבודה בישראל. "הכשרת הצוותים היא הדבר הראשון שהתחלתי בו, עוד לפני הלקוח הראשון שלי בארץ. כמו שנהגתי בארצות הברית, גם כאן, לא הייתי מעז להתחיל לעבוד עם צוותים לא מוכנים מקצועית, ואני משקיע בהכשרתם את עיקר האנרגיה שלי בתקופה האחרונה".

לאתר החברה – לחצו כאן.

אירועים קרובים