אביב הטמיעה מערכת ERP פרי פיתוחה ברשת הפנינג; ההיקף: מיליון שקלים

הפתרון כולל מודולים לניהול המכירות, הלוגיסטיקה, הרכש והמחסנים, ניהול ושליטה ברשת החנויות, קידום המכירות, המבצעים והקשר עם הלקוחות ● במסגרת הפרויקט הוטמעה תוכנת הקופות הממוחשבות של Mars Retail לניהול החנויות, ומערכת Head Office למנהלים

אביב פתרונות מתקדמים הטמיעה מערכת ERP פרי פיתוחה ברשת הפנינג, בפרויקט שארך שלושה חודשים והסתיים באחרונה. היקפו הכספי לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בשוק העריכו אותו במיליון שקלים.

מערכת ה-ERP שהוטמעה כוללת מודולים לניהול המכירות, הלוגיסטיקה, הרכש והמחסנים, ניהול ושליטה ברשת החנויות, קידום המכירות, המבצעים והקשר עם הלקוחות.

עוד כלל הפרויקט הטמעת תוכנת הקופות הממוחשבות של Mars Retail לניהול החנויות ומערכת Head Office למנהלים. מערכת זו מציגה למנהלי הרשת ולזכיינים נתונים בזמן אמת ואונליין, שמספקים תמונת מצב על המתרחש בחנויות.

רשת הפנינג מונה 40 חנויות ובהן כ-50 קופות. אביב פתרונות מתקדמים סיפקה את התוכנה לניהול הרשת, ניהלה את הפרויקט, הטמיעה את המערכת וסיפקה ותספק שירותי אחזקה לתוכנה ולחומרה, בפריסה ארצית. המערכת שהוטמעה החליפה תוכנה קודמת, RNET.

שרון ברגר, מנהל הכספים של הפנינג, אמר כי "הבחירה בפתרון של Mars Retail נעשתה מכיוון שהוא מספק יכולת לעבוד עם טאבלטים בכלל ומכשירי iPad בפרט ומאחר שיש בו עושר פונקציונלי וגמישות שעונים לצרכי החברה". לדבריו, הפרויקט עמד בלוח הזמנים הצפוף שהוקצה לו.

אלי שלום, מנהל השיווק והמכירות של אביב פתרונות מתקדמים, הוסיף כי "Mars Retail נותן מענה מלא להפנינג, שמשלבת חנויות של הרשת עם זכיינים. הוא מאפשר לבצע פעולות מקומיות ברשת החנויות, בתוך הקופה הממוחשבת".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים