סמסונג מציגה: כך נשתלט על שוק הטאבלטים

הענקית הקוריאנית צפויה להשיק כבר בחודש הבא גרסאות לייט למחשבי הלוח בסדרת ה-Tab 3 במטרה להילחם ביצרניות הסיניות ● החברה תחליף גם את מסכי ה-LCD IPS ב-AMOLED האיכותיים יותר

סמסונג (Samsung) מכינה מתקפה של טאבלטים חדשים לקראת תחילת 2014. הענקית הקוריאנית עובדת על חיזוק מעמדה בתחום, במטרה להציג את אותן יכולות מרשימות כפי שהיא עושה בשוק הסמארטפונים. החברה עתידה ליישם את שיטת הלייט (Lite) שלה גם בטאבלטים, ולהתאים את המכשירים הקיימים שלה גם לשוק התקציבי.

לפי הדיווחים, סמסונג צפויה להשיק גרסאות לייט לטאבלטים בסדרת ה-Tab 3 כבר בתחילת החודש הבא, במטרה להילחם במכשירים המגיעים מיצרניות סיניות לא ידועות. הגרסאות המוזלות הראשונות של ה-Tab 3 יהיו עם מסך ה-7 אינץ', במהדורה שמציעה תמיכה ב-Wi-Fi  בלבד לצד מהדורה שתומכת גם ב-3G. גרסה שתומכת בשניהם אמורה לעלות כ-130 דולר בלבד. הטאבלטים הראשונים יוצעו בצבע לבן, כמו המכשירים הנוכחיים בסדרת ה-Tab 3 (שנמכרים גם בארץ), וזמן קצר לאחר מכן אמורים להגיע גם מכשירים בצבע שחור.

צעד נוסף של החברה יהיה להחליף את מסכי ה-LCD IPS, שקיימים כיום בטאבלטים שלה, במסכי AMOLED האיכותיים יותר. ייתכן שכבר בתערוכת MWC (ר"ת Mobile World Congress) הקרובה היא תציג שני טאבלטים ראשונים לשוק הביניים שמצוידים במסכים אלו, בגדלים 8 ו-10 אינץ'. ההכרזה צפויה לקרות במקביל להכרזה על ה-Galaxy S5, טלפון הדגל הבא של החברה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים