אלון בן צור, בינת תקשורת: "המטרה המרכזית – שיפור חווית המשתמש בשירותי המגזר הממשלתי"

"המוצרים והכלים החדשים יובילו לקידום והתפתחות השירות הציבורי כולו", אמר מנכ"ל החברה ● לדבריו, "נשקיע בשנה הקרובה מתוך מטרה לקצור את הפירות בתוך שנתיים"

"שנת 2013 הייתה שנה לא קלה בשוק העסקי. חברות החליפו מנהלים ועברו תהליכי התייעלות. נשקיע בשנה הקרובה, בין השאר במגזר הממשלתי, מתוך הנחה כי בשנים 2016-2015 נראה פירות מהמהלך", כך אמר אלון בן צור, מנכ"ל בינת תקשורת ומחשבים.

בן צור דיבר במסגרת פאנל שנערך במסגרת 2013 WORLD e-Gov Forum, בנושא מיחשוב ממשלתי. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך היום (ב') במרכז הכנסים אבניו בקריית שדה התעופה. הנחו אותו פלי הנמר, יזם ומנהיג אנשים ומחשבים, וד"ר נחמן אורון, יועץ מיחשוב אסטרטגי לממשלה.

בינת תקשורת, אמר בן צור, פועלת בכמה תחומים בממשלה. "זיהינו מקומות בהם יש צורך בשינוי, כשהמטרה המרכזית שלנו היא השפעה על חוויית המשתמש. המוטיבציה היא להשפיע מהצד של חדשנות, ליצור משהו שיביא לדחיפה של כל השוק ולדחוף שירותים, וכך להגיע אל הציבור".

לדבריו, "בינת תקשורת פועלת בכמה היבטים ושדות במיחשוב הממשלתי: עיצוב ממשק משתמש נוח וידידותי, אספקת רוחב פס, מתן מענה לאתגר של שירותים וכלי גישה, טיפול בממשק דיבור, זיהוי דיבור וזיהוי ביומטרי". לצד אלה, אמר בן צור, "יש לנו פתרונות למערכות תומכות הנמצאות מאחור, המספקות שירות ברמה גבוהה".

הוא סיכם באומרו כי "כלל המוצרים, הכלים והשירותים הללו, הם מנוף לקידום והתפתחות השירות הציבורי כולו. ניתן מענה לממשלה בתחום הענן ושירותי ענן מלאים. נקים את עיר הבה"דים בנגב, יש שם הרבה טכנולוגיות מעניינות. אנו פועלים רבות במתן מענה לאיומי הסייבר, לצד טיפול במידע ונתונים בעולם ה-BI. אנו שותפים במיזם הסיבים של חברת החשמל – לא משיקול כלכלי, אלא כי הדבר נחוץ כדי לשפר את תשתיות התיקשוב במדינה, לצד הצורך בשיפור חוויית המשתמש".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים