תוכן שיווקי

מערכת SPM של אינסנטיבס סולושנס הישראלית הוטמעה בהצלחה בחברת טלקום מובילה במערב אירופה

היקפה הכספי הכולל של העסקה - יותר מ-7 מיליון שקלים

09/12/2013 15:29

אינסנטיבס סולושנס (Incentives Solutions), שמפתחת מערכת מתקדמת מסוגה בעולם להגברת מכירות, עמלות סוכנים ועמלות תגמול על פי ביצועים, הודיעה כי מערכת פרי פיתוחה הנושאת את שם החברה הוטמעה בהצלחה בקרב חברת טלקום מהמובילות במערב אירופה. שמה של החברה לא הותר לפרסום. היקפה הכספי של העסקה – יותר מ-7 מיליון שקלים.

המערכת מקיפה את כל מערך הדילרים של החברה וכוללת כ-9,000 משווקים חיצוניים ועובדי חברה. המערכת מנהלת את כל הסכמי המשווקים, משקפת ומחשבת עבורם את כל העמלות הישירות וכן עמלות הנפח ומבצעים בעבור ביצועיהם. בנוסף המערכת מעבירה הודעות אישיות וכלליות ומנחה את המשווקים להגברת מכירות. פרויקט האינטגרציה כלל ממשקים לעשרות מערכות תפעוליות לקבלת מכלול הנתונים בזמן אמת.

בהשקת המערכת הודגש ההישג של המשוב החיובי מהמשווקים כתוצאה מהשקיפות המלאה שהושגה, והיכולת להבנות ולבקר את כל מכלול ההסכמים והעמלות הקיימים בארגון בבסיס נתונים מרכזי.

טל פרנק, מנכ"ל משותף בחברת אינסנטיבס סולושנס: "החברה נמצאת בתנופת צמיחה ואנו חשים זאת – הן בישראל והן במדינות שונות באירופה ובעולם כולו. היכולת שלנו להטמיע מערכת כה מורכבת המנהלת מאות מילוני יורו בשנה באופן אפקטיבי, משקפת את יכולתנו לייצר ערך עצום ללקוחותינו גם בהגברת מכירות וגם בשיפור הריווחיות. בחירת המערכת שלנו על פני מערכות אחרות התבססה על האייכות הכוללת של הפיתרון ועל החדשנות שבו".

אירועים קרובים