תוכן שיווקי

נורית ארגז-שביט, בלאט-לפידות: "אנו נותנים פלטפורמה המאפשרת להפוך צרכנים אנונימיים – ללקוחות מוכרים של החברה"

לקראת אירוע Salesforce & Blat-Lapidot, מלון דיוויד אינטרקונטיננטל תל אביב, 10 בדצמבר 2013

09/12/2013 16:07

מאת הילל יוסף

"אנו נותנים פלטפורמה מדהימה, אשר מאפשרת להפוך צרכנים אנונימיים – ללקוחות מוכרים של החברה", כך אמרה נורית ארגז-שביט, סמנכ"לית תפעול בלאט-לפידות, שותף זהב של  Salesforce.com בישראל.

ארגז-שביט התראיינה לאנשים ומחשבים לקראת כנס לקוחות שעורכת החברה. הכנס, הנושא את הכותרת "הפוך לחברה מוכוונת לקוח – Become a Customer Company", בהפקת אנשים ומחשבים, יתקיים השבוע ביום ג', 10.12.2013, במלון דיוויד אינטרקונטיננטל תל אביב.

בכנס יוצגו החידושים האחרונים מביתSalesforce.com , אשר הושקו בכנס העולמי של החברה, שהתקיים בחודש שעבר בסן פרנסיסקו.

"בכנס Dreamforce הוצגה פלטפורמת Salesforce1, אשר מקשרת את העובדים, הלקוחות והשותפים בכל מקום שבו הם נמצאים", אמרה ארגז-שביט, "כאשר החברה מכירה את לקוחותיה טוב יותר בעזרת המערכת, ניתן לנהל מידע לגביהם ובהתאם – ניתן לתת שירות טוב יותר ולכוון את המכירות באופן מפולח, מדויק יותר ומותאם אישית.

הרעיון הוא להיות קשוב לכל ערוצי התקשורת מול הלקוחות, יחד עם יכולת של החברה להגיב במהירות ללקוח בכל מגוון הערוצים".

"העולם כיום", הסבירה, "הוא מקום שמממש את התפיסה של 'אינטרנט של לקוחות', משמע רשת האינטרנט היא המקום בו נמצאים כלל הלקוחות, הקיימים והפוטנציאליים. הם משתפים בינם ובין עצמם המלצות, הצלחות וחוויות. הצפיה של הלקוחות היום היא שחברה תהיה זמינה להם בכל הערוצים.

מצב חדש זה, מחייב את כל החברות להיערך בהתאם, להתחבר אל הלקוחות שלהן בדרכים חדשות, לנוע קדימה ולהבין כי הנוכחות שלהם במדיה האינטרנטית ובמובייל היא הכרחית".

"את פלטפורמת "Salesforce1, הסבירה ארגז-שביט, "ניתן להטמיע באופן מיידי: כל לקוח Salesforce שמעוניין יכול להוריד את האפליקציה מהחנות, להיכנס עם פרטי המשתמש שלו ולקבל מיידית יישום לנייד של מערכת ה- Salesforceשלו. כך אני עשיתי בכנס בסן פרנסיסקו, ובו ברגע האפליקציה הותקנה על המכשיר הנייד שלי, לרבות כלל היישומים שבה דוגמת מצב מכירות ובקשות חופשה של העובדים. פלטפורמה זו תעזור לארגונים לאמץ מובייל בצורה מהירה יותר ואף תסייע, בלא אינטגרציה, להפוך את כל יישומי המשרד הקדמי לזמינים בכל עת".

"הפלטפורמה קיימת", אמרה ארגז-שביט, "ארגונים יכולים מחר בבוקר לעשות את השינוי המתבקש. הם צריכים להחליט איפה הם מתחילים, אבל המסר שלנו ללקוחות הארגוניים הוא שחייבים להתחיל את השינוי. אי אפשר לדבוק בקיים ולשבת ולחכות בחיבוק ידיים, כי המשמעות היא לאבד את המומנטום, להפסיד לקוחות והכנסות".

"אם יש עבודה על ההטמעה של הפלטפורמה", ציינה, "הרי שהיא יותר בהיבט של הבחירה מה אתה רוצה שיופיע באפליקצית המובייל – ומה לא. המדובר פחות על האתגר הטכנולוגי אלא יותר על זה היישומי ועיסקי, תוך הידוק המיקוד על הלקוחות".

בזווית הישראלית בכנס בסן פרנסיסקו, "הוצג סיפור לקוח של יהלומי לבייב, חברה המוכרת יהלומים ותכשיטים. מבחר תכשיטי יהלומים נגנבו מתצוגה  במסגרת פסטיבל קאן האחרון, ומערכת Salesforce סיפקה את האפשרות לדווח באופן מיידי על מצאי התכשיטים שנגנב".

סיכמה ארגז-שביט: "Salesforce מאפשרת לתעד לקוח אשר נכנס לחנות והתעניין בסדרת מוצרים מסויימת. לאחר מכן, עם כניסתו לחנות אחרת, המערכת מאפשרת למוכרי החנות השנייה להתעדכן ולהעניק ללקוח את התחושה שמכירים אותו, יודעים מהם צרכיו ורצונותיו ובכך להעניק לו תחושה של שייכות. בלאט לפידות יכולה להוביל ארגונים בשינוי הזה".

אירועים קרובים