סבב מינויים בעמותת SpaceIL

סבב מינויים בעמותת SpaceIL, הפועלת להנחתת החללית הישראלית הראשונה על הירח: ד"ר ערן פריבמן מונה למנכ"ל העמותה ויחליף בתפקידו את יריב בש, אחד ממייסדי העמותה, שכיהן עד היום כמנהלה ומעתה ימשיך בתפקידו כסמנכ"ל יחסי החוץ וכן יהיה אחראי על תחומי השיווק וגיוס המשאבים. רונן זילברשטיין ישמש מעתה כמנהל פרויקט הנדסי, דניאל סאעת מונה למנהל פיתוח עסקי, ויהונתן ויינטראוב, אחד ממייסדי העמותה, פונה לעיסקיו האקדמיים אך ימשיך ללוות את העמותה.

פריבמן שימש בתפקידו האחרון כיו"ר משותף בקבוצת המשקיעים אפטרדוקס. קודם לכן, מילא שורת תפקידי ניהול וביניהם מנכ"ל אמדוקס (Amdocs) אוסטרליה וסמנכ"ל בחטיבת הבילינג של אמדוקס, וניהל את חטיבת הפיתוח הטכנולוגי של פרטנר. הוא בעל תואר דוקטור במדעי המחשב עם התמחות בחקר המוח מאוניברסיטת תל-אביב בשיתוף עם מכון ויצמן.

רונן זילברשטיין, כאמור, ישמש מעתה בתפקיד מנהל הפרויקט ההנדסי. בתפקידו האחרון שימש כמנהל פרויקט בחברת היי-טק, המספקת אמצעי אבטחה מחוץ לגבולות ישראל. לפני כן כיהן זילברשטיין כמנהל פרויקט בכיר באלתא. בהכשרתו הוא מהנדס חשמל ואלקטרוניקה ובעל תואר שני במינהל מאוניברסיטת תל אביב.

דניאל סאעת, כאמור, הצטרף לעמותה כמנהל פיתוח עסקי. קודם לכן שימש כאנליסט פיננסי בכיר ב-Tides, סן פרנסיסקו, וכן ב-CreditEase, פלטפורמת מיקרו-מימון הממוקמת בבייג'ינג שבסין ובמכון ראות בתל אביב.

יהונתן ויינטראוב, השלישי מבין מייסדי העמותה, ששימש עד כה כמנהל הטכנולוגי של הפרויקט, הודיע לאחרונה על פנייתו ללימודי דוקטורט. הוא ימשיך ללוות את העמותה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים