תוכן שיווקי

פלטפורמת nGeniusONE לניהול אחוד של ביצועים

15/12/2013 12:31

בינת אלקטרוניקה מכריזה על פלטפורמת nGeniusONE של Netscout לניטור אחוד של ביצועים (nGeniusONE Unified Performance Management). הפלטפורמה משלבת בין ניטור ביצועי יישומים (APM) וניטור ביצועי רשת (NPM), בפלטפורמה אחודה המציעה מבט ממוקד-שירות, משכבת ביצועי היישומים ועד שכבת ביצועי התשתיות הרשתיות, על כל מרכיביה בהתאמה מלאה. Netscout היא מובילה עולמית באספקת פיתרונות ניטור לרשתות אירגוניות ורשתות של ספקי שירות לצורך מיקסום רמת השירות וחווית המשתמש.

ה-nGeniusONE נסמך על תעבורת הנתונים ברשת התקשורת, כאשר לפלטפורמה יכולות ניתוח רחבות לגבי מהלך הטרנזקציה על מנת לספק את המידע הרלוונטי המקסימלי באשר  לביצועים ואיכות השירותים העסקיים השונים בארגון. בנוסף, המערכת מציגה לגופי ה-IT המופקדים על תפעול רשת התקשורת, הדאטה סנטר והמחשוב הארגוני, מידע המסייע לחזות בעוד מועד ירידה בביצועים, ומאפשר לנקוט בפעולות המנע הנחוצות על מנת  לשמור על רמת שירות וחווית משתמש מקסימלית.

הפלטפורמה משווה מדדי יישומים וביצועי תשתיות רשתיות, וזאת על מנת לחשוף בצורה מלאה ומקיפה את הביצועים והתגובות של כל שירות, במטרה להציג תמונה מקיפה ומעמיקה לגבי ניתוח הטרנזקציה שלב אחר שלב. הניתוח כולל את העסקאות, בקשות השירות, ומחזורי פעילות (sessions) וכן שגיאות בהפעלת היישומים. גישה זו, הייחודית לפלטפורמת ה-nGeniusONE, מתמקדת בשירות, וחושפת בצורה מהירה  את האינטראקציות הקריטיות וקשרי התלות בין שכבות התשתית והיישומים בסביבות מורכבות ומבוזרות. כל זאת מבוצע על מנת לסייע, לזהות ולפתור בעיות בגישות APM המבוססות על התקנת סוכנים בשרתים (AGENT).

הכלי מאפשר למחלקת המחשוב לנהל בצורה יעילה יותר את התקינות והזמינות של סביבות יישומים מגוונות, על מנת לזהות בעיות ביצועים בצורה Proactive, למיין את ההשפעות על פי רמת דחיפות ולזהות במהירות את שורשי ומוקדי הבעיות.

פלטפורמת nGeniusONE תומכת בסביבות הטרוגניות הכוללות וידיאו, קול ו-Data, בהן יישומי אינטרנט מבית מיקרוסופט, אורקל ואחרים, יישומים שולחניים מרוחקים כדוגמת Citrix, סביבות ענן ציבוריות ופרטיות, שירותי תקשורת אחודה (UC) כדוגמת VoIP וסביבות נוספות דוגמת סחר ופיננסים.

פלטפורמת nGeniusONE מיישמת תפיסה ייחודית לפיה התצוגות מאורגנות בהתאם לאופן שבו השירותים מסופקים למשתמש. הגדרות שירות הנקבעות בידי המשתמשים מאפשרות להקים מתחמים על פי מאפיינים פיזיים ולוגיים, דוגמת ישום מסוים או שירות, אתרים פיזיים, קבוצות עבודה לוגיות, אזורים גיאוגרפיים או יחידות עסקיות.

הגישה לפלטפורמת nGeniusONE מתבצעת באמצעות דפדפן, בשפת HTML5, על מנת לאפשר גישה מדפדפנים שונים מעל גבי פלטפורמות שונות. הפלטפורמה מציעה במסך אחד נתונים היסטוריים ונתוני זמן אמת לניתוח ביצועים, והיא תומכת בפעילויות ניהול יזומות ומגיבות כאחד. בשלב הראשון מוצג לוח פיקוד ממוקד-שירות, ממנו יכולים המשתמשים להגיע לניתוחי תעבורה רב-ממדיים של השירותים והרשת, ולהמשיך למעקב פרטני, ברמת המשתמש, אחר פעולות שבוצעו במחזורי הפעילות. את מרבית הבעיות ניתן לפתור בניתוח של  Metadataו KPI's, יכולת המייתרת את השימוש בכלים לניתוח המידע הגולמי.

"הודות לאיחוד הניטור של ניהול ביצועי היישומים וניהול ביצועי הרשת כפלטפורמה בודדת, מרחיבה פלטפורמת nGeniusONE באופן משמעותי את היכולות שהכרנו עד היום לניהול ביצועים ברשת הארגון", אומר רן גת, מנהל המוצר בבינת אלקטרוניקה. "הפלטפורמה, המבוססת על ארכיטקטורת ניתוח חדשה לחלוטין, מפשטת מאוד את ניטור השירותים ב-Data Center הארגוני, מאפשרת מיון מהיר ויעיל של אירועים חריגים, ומסייעת לצוותי  ה-IT לנהל בצורה משותפת ויעילה יותר את הספקת היישומים. עובדה זו מאפשרת לצוותי ה-IT לבצע אופטימיזציה תמידית לשירות, ולהימנע מניהול תקלות שבר הפוגעות בתפקוד הארגון".

אירועים קרובים