סנדיסק: שחר בר-אור מונה למנכ"ל, הדר בן-משה קודמה לתפקיד המשנה

המנכ"ל הנכנס יכהן בתפקידו במקביל להיותו סגן נשיא חטיבת הנדסת המובייל בחברה, ויחליף את דן ענבר שעזב באחרונה ● בן-משה תהיה אחראית על מערך השירותיים הארגוניים, כמו גם על יחסי הציבור של סנדיסק ישראל

שחר בר-אור, מנהל פעילות ווסטרן דיגיטל ישראל

סנדיסק (Sandisk), המפתחת פתרונות אחסון פלאש (Flash), הודיעה היום (א') על שני מינויים חדשים בשלוחה בישראל: שחר בר-אור מונה למנכ"ל סנדיסק ישראל ויכהן בתפקיד זה במקביל להיותו סגן נשיא חטיבת הנדסת המובייל, ומנהלת הכספים הדר בן-משה תמלא במקביל גם את תפקיד המשנה למנכ"ל.

בר-אור יחליף את דן ענבר, שעזב באחרונה לטובת התפקיד מנכ"ל אן-טריג (N-trig). הוא יהיה אחראי על 600 העובדים בשלושת האתרים של סנדיסק בישראל, הממוקמים בכפר סבא, תפן ועומר. בר-אור הצטרף לחברה ב-2006 עם רכישת m-systems, כאשר קודם לכן מילא שורה של תפקידים ניהוליים-טכנולוגיים ב-IXI Mobile וב-Metalink Broadband. הוא בעל תואר ראשון ושני בהנדסת חשמל מאוניברסיטת בן גוריון ואוניברסיטת תל אביב בהתאמה.

הדר בן-משה, המשנה למנכ"ל סנדיסקבן-משה, כאמור, תכהן כמשנה למנכ"ל סנדיסק ישראל. במסגרת תפקידה תהיה אחראית על מערך השירותים הארגוניים, כמו גם על יחסי הציבור של החברה. היא הצטרפה לחברה ב-2007, כאשר קודם לכן מילאה מספר תפקידי ניהול כספים, בין היתר באפלייד מטיריאלס (Applied Materials) ובסאיטקס (Scitex). היא בעלת תואר ראשון בהנדסת תעשייה וניהול מאוניברסיטת בן גוריון, ותואר שני מ-University of British Columbia, קנדה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים