קוואלקום: מנהל התפעול סטיב מולנקופף מונה למנכ"ל החברה

יחליף בתפקידו את פול ג'ייקובס - המנכ"ל הפורש שישמש כיו"ר ביצועי בענקית המעבדים - ויכהן במקביל גם כנשיא החברה ● הוא ייכנס לתפקידו ב-4 במרץ

סטיב מולנקוף, מנכ"ל קוואלקום

סטיב מולנקופף, מנהל התפעול הראשי של יצרנית המעבדים קוואלקום (Qualcomm), מונה למנכ"ל ונשיא החברה. המנכ"ל היוצא פול ג'ייקובס, ששימש בתפקידו זה כתשע שנים, יישאר בהנהלת הקבוצה ויכהן כיו"ר ביצועי, שתפקידו הוא פיתוח טכנולוגיות חדשות והזדמנויות עסקיות לטווח הרחוק.

מולנקופף, שהצטרף לחברה לפני 20 שנה, ייכנס לתפקידו ב-4 במרץ. עם זאת, בפגישה השנתית של בעלי המניות החברה, מולנקופף כבר ישמש כמנכ"ל. כמו כן, בהכרזה זו באו לקיצן השמועות שנפוצו בסוף השבוע, בהן מולנקופף הוזכר כמחליף אפשרי למנכ"ל מיקרוסופט (Microsoft) סטיב באלמר, שעתיד לפרוש בקיץ הקרוב.

בחזרה למנכ"ל היוצא. התקופה האחרונה בכהונתו של ג'ייקובס הייתה מוצלחת במיוחד עבור החברה, שמציבה את עצמה כאחת המובילות, אם לא הבכירה מביניהן, בתחום ערכות השבבים לטלפונים חכמים ולטאבלטים. משפעת מערכות ה-Snapdragon, שהשיקה החברה בתחילת השנה, הפכה להצלחה גדולה בתחום. המערכת המובילה, ה-Snapdragon 800, משולבת כמעט בכל הטלפונים בקצה העליון של השוק, כולל בסדרת ה-Nexus הנחשבת של גוגל (Google).

"כבוד הוא לי להיבחר על יד ההנהלה להוביל את קוואלקום לעידן המרתק הבא של החברה. ההתמקדות של קוואלקום בתהליכי פיתוח המוצר והטכנולוגיה עזרו לנו להשיג מעמד של מובילים בתחום האלחוטי עם השותפים שלנו. אני מצפה יחד עם כלל העובדים והמנהלים להניע את צמיחת החברה וכל מערכת האקולוגית של תחום הניידות במעבר לדור הרביעי ומעבר לכך", אמר מולנקופף.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים