מריסה מאייר, מנכ"לית יאהו!, התנצלה על התקלה בדואר של החברה

"התקלה המשמעותית והנדירה", לדברי מאייר, גרמה לכך שכמיליון משתמשים לא יכלו להיכנס לתיבות הדואר שלהם במשך מספר ימים ● היא כתבה בהודעה כי "התקלה לא מקובלת עלינו, אנחנו מסוגלים לפעול בצורה טובה יותר בעתיד - ונעשה זאת"

מריסה מאייר, מנכ"לית יאהו! (!Yahoo), התנצלה באחרונה על תקלה שאירעה ב-Yahoo! Mail, שירות הדואר של החברה, במסגרתה 1% מהמשתמשים לא הצליחו להיכנס בשבוע שעבר לתיבות הדואר שלהם במשך מספר ימים. על פי ההערכות, מדובר בכמיליון איש.

בהודעה שפרסמה ב-Tumblr, אותה רכשה יאהו! לא מכבר, היא כתבה כי "עבור רבים מאיתנו, Yahoo! Mail הוא אמצעי קשר חשוב עם בני משפחה, ידידים ולקוחות. חווינו תקלה משמעותית שלא רק קטעה את התקשורת, אלא גם גרמה לרבים מאיתנו אי נוחות קשה. זה לא מקובל עלינו ואנחנו מתייחסים לכך במלוא החומרה. למרבה הצער, התקלה הייתה חמורה מכפי שסברנו בתחילה, ומשום כך חלפו מספר ימים עד שהצלחנו לפתור אותה במלואה".

מאייר הסבירה שהתקלה נבעה מבעיית חומרה באחד משרתי הדואר של יאהו!. התקלה התגלתה ביום ב' בבוקר וההערכה הייתה כי מהנדסי החברה יצליחו להשלים את המעבר לגיבוי עד יום ג' בצהריים. "אולם, התברר שזו בעיה נדירה שייקח זמן רב יותר להתגבר עליה, משום שמשתמשים שונים נפגעו בצורות שונות", כתבה מאייר. "חלק מהמשתמשים לא הצליחו להיכנס לחשבון ולחלק אחר לא הוצגו הודעות מתאימות".

היא מסרה שיאהו! ממשיכה לשקוד על פתרון התקלה וכי "החברה תיצור קשר עם המשתמשים שעדיין סובלים ממנה", נכון למועד פרסום ההודעה. היא הבטיחה: "אנחנו מסוגלים לפעול בצורה טובה יותר בעתיד – ונעשה זאת".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. חנה

    שלום. מאז יום שישי בלילה, פורמט חשבון הדואר שלי ביאהו השתנה. לא ניתן בכלל להשתמש החשבון. בדיקה בשלושה מחשבים שונים, הבעייה עדיין קיימת. גם לאחד מחברי אותה הבעיה. אני לא מצליחה למצוא עזרה באתר יאהו העולמי. הדבר היחיד שמצאתי, שמישהו כתב שם שיש לו את אותה הבעיה כשהחשבון בעברית או בערבית. באנגלית הבעיה לא קיימת. אצלי לא ניתן בכלל לשנות את השפה, אין לשונית כזאת בפורמט הבעייתי. (החשבון שלי בעברית) רשמתי דוא"ל אחר, מאחר וביאהו יש כאמור בעיה. האם מישהו יודע מה הבעיה, ואיך פותרים אותה? תודה, חנה.

אירועים קרובים