TaoMix: האפליקציה שתרגיע אתכם

שמיעת ציוץ ציפורים, גשם שמטופף על הרצפה או סתם מוזיקה ערבה לאוזן יכולים להכניס לראש שקט ● TaoMix כוללת מבחר של קולות שמאפשרים לכם לסיים את היום יותר שקטים ושלווים

יום העבודה כבר נגמר, צלחתם את הפקקים, הגעתם הביתה וסיימתם את המטלות: טיפול בילדים אם יש, ניקיונות אם צריך ואת ארוחת הערב כבר הכנתם – ואכלתם, אם אתם רעבים. ומי לא רעב עם בוא הערב. עכשיו כל מה שאתם רוצים הוא להירגע מתלאות היום – ולישון. אלא שלפעמים זה לא מצליח, למרות ניסיונות חוזרים ונשנים. חסר משהו ברקע שיאפשר לכם להחליק בקלות רבה יותר לתוך עולם החלומות.

יש כאלה שהטלוויזיה מרגיעה ואף מרדימה אותם, אולם לאחרים זה לא מספיק וקולות מיוחדים, למשל של לווייתנים או גשם (שהיה בשפע בימים האחרונים אבל הרבה פעמים איננו) יכולים לעשות עבורם את העבודה. אחרים זקוקים לקולות ולצלילים הללו סביבם כדי להצליח להתרכז בזמן מדיטציה או ביצוע תרגילי יוגה.

TaoMix, אפליקציה קלה לשימוש, מאפשרת לכם ליצור תערובת של צלילי רקע שמתאימה לכל מטרה. היא אף מאפשרת למשתמשים להגדיר זמן פעילות שלקראת סופו מורידה לאט לאט את עוצמת הקול ובסופו של דבר – משתתקת.

כשמפעילים את האפליקציה מופיע עיגול לבן במרכז המסך, שקובע את עוצמת השמע. ככל שהצלילים יותר קרובים אליו, כך הם יותר חזקים. המיקום של העיגול לא קבוע וניתן להזיז אותו לכל אחד מחלקי המסך.

לחיצה על הצלמית התחתונה מעבירה את המשתמש למסך ההגדרות, בו ניתן לשמור ולטעון קטעים מוזיקליים, לקבוע את עוצמת הקול ולהגדיר מהו משך הזמן שבו יושמע הקטע המוזיקלי. לחיצה על הפלוס באמצע מאפשרת להוסיף את הקולות לתערובת. בגרסה החינמית, המבחר קטן מאוד וניתן לשלב בה רק עד שלושה קולות, אולם בגרסה המלאה, שעולה 8.60 שקלים, המבחר גדול מאוד והיא מאפשרת לשלב עד 10 קולות.

כך או כך, ניתן לבחור בקולות שונים: של ציפורים, גשם ואנשים (פעימות לב). לאחר שבוחרים צליל הוא מופיע על גבי המסך הראשי ועל ידי הזזתו, באופן יחסי למרכז המופיע, כאמור, כעיגול לבן, קובעים את עוצמת הקול היחסית שלו בתערובת הכללית. כך חוזרים על התהליך כמה פעמים שרוצים, או שאפשר, עד שמוצאים את התערובת הרצויה. או אז גם אפשר לשמור את התערובת.

לחיצה ארוכה על צלמית של צליל פותחת חלון שמאפשר לבחור את הצבע שלה, למחוק אותה או להחליפה בצליל אחר. לחיצה ארוכה על העיגול הלבן מאפשרת לקבוע, בהזזת אצבע, את הכיוון הראשי של הצלילים.

עד כמה TaoMix באמת יכולה להרגיע אתכם? זה משתנה מאדם לאדם. בכל מקרה, בהחלט מדובר בשעשוע חביב, בעיקר בגרסה המלאה שלו. האפליקציה אמנם זמינה כרגע רק עבור אנדרואיד (Android), בגרסה 2.3 ומעלה, אבל לפי החברה, היא תגיע בקרוב גם ל-AppStore.

להורדה מ-Google Play לחצו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים