אפל אישרה אפליקציה "שתציג את הצד הטוב של ההומואים"

Distinc.tt היא אפליקציה ללהט"בים בני 12 ומעלה שלדברי יוצריה "מביאה לידי ביטוי את החלק הטוב של הסטריאוטיפ של הגייז ולא תמונות גסות", כמו באפליקציות אחרות ● במקום זאת, ניתן למצוא בה מידע על מסיבות ויעדי תיירות, ובעיקר רשת חברתית גאה ● מעכשיו ב-AppStore

אפל (Apple) אישרה באחרונה את "האפליקציה החברתית הראשונה לבני קהילת הלהט"ב (ר"ת לסביות, הומואים, טרנסג'נדרים וביסקסואלים) בגילאים 12 ומעלה", על פי מפתחיה. הם ציינו כי מדובר באלטרנטיבה "בטעם טוב" לאפליקציות האחרות המיועדות לקהילה הגאה, שרבות מהן מוקדשות להיכרויות.

האפליקציה החדשה, Distinc.tt, זמינה ב-AppStore כבר כעת. מפתחיה משווקים אותה כאפליקציה "נקייה, חברתית וכיפית". זאת, בניגוד לאפליקציות גאות כמו גריינדר (Grindr) שמוקדשות להיכרויות, ובעיקר למין מזדמן,  "וכוללות תמונות מגעילות וגסות של אנשים שהם עצמם מעלים", אמר מנכ"ל Distinc.tt, מייקל בלקין. לכן הוא החליט לפתח את האפליקציה, שלדבריו מביאה לידי ביטוי את "החלק הטוב של הסטריאוטיפ של הגייז" ותמשוך חברות מרכזיות לפרסם בה.

ואמנם, מפתחי Distinc.tt ממתגים אותה כאפליקציה "שאפשר להביא לאמא". היא כוללת מידע והמלצות על טיולים, מסעדות, אירועים ומסיבות באזורים שונים בעולם, בין אם זה במקום מגוריו של המשתמש או ביעד התיירות אליו הוא מבקש להגיע. לדברי יוצריה, "זוהי האפליקציה הגאה היחידה שמשלבת רשת חברתית, מקום בו ניתן לראות אילו גולשים אונליין, לקנות כרטיסים לאירועים ומידע על מסיבות ומקומות בילוי, באותו היום ובימים הקרובים".

לא ברור האם Distinc.tt תתפוס מקום מרכזי בין האפליקציות האחרות שפונות לקהל הגאה, בפרט אלה שמיועדות להיכרויות, אבל נראה שמדובר באופציה מעניינת.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים