תוכן שיווקי

אדוונטק העלתה לאוויר מערכת EXADATA בחברת ECI

16/12/2013 09:47
משווקת ומיישמת את פתרונות SAP Success Factors. אדוונטק

ECI הצטיידה cאחרונה ב-2 מכונות מסוג EXADATA, המאפשרות שדרוג מהותי ברמת הביצועים של מסד הנתונים. כך, זמני הריצה של תהליכים חשובים משתפרים לאין ערוך, ויורדים מסדרי גודל של דקות רבות לדקות בודדות ואף לשניות. לטכנולוגיה זו תרומה משמעותית גם בחיסכון כספי תפעולי.

בפרויקט הובילה אדוונטק את עבודת התשתית וה-DBA, ובכללן: התקנות מסדי הנתונים על השרתים, ביצוע מיגרציה מלאה של כל מסדי הייצור למכונות ה-EXADATA, וכן תחזוקה שוטפת לרבות גיבויים, ניטור ביצועים וכו'. בנוסף, ליוותה אדוונטק את הפרוייקט בביצוע בדיקות של מערכת ה-ERP לאחר המעבר לשרתים החדשים לרבות תיקון ההתאמות והפיתוחים כך שירוצו בצורה אופטימלית על מסדי הנתונים החדשים במכונות החדשות.

מכונות EXADATA הן "הדבר הבא" בעולם האורקל, בכך שהן מאפשרות שיפור ביצועים וניהול כל מסדי הנתונים במקום מרכזי אחד. פתרון Oracle Exadata מתאפיין בשיפור חסר תקדים בביצועים, ובנוסף יציבות מערכת וחיסכון משמעותי בעלויות התפעול והתחזוקה. כמו כן מדובר בפתרון המגיע שלם ומוכן להפעלה, כך שהלקוח יכול להשתמש בו מהיום הראשון ללא צורך בביצוע פרוייקט אינטגרציה של מערכות שונות של חברות שונות ותחת אחריות כוללת של ספק אחד.

ב-ECI נוהלו לאורך השנים בסיסי הנתונים, כמו גם מערכת ה-Oracle Applications ERP, על גבי שרתי UNIX. שרתים אלו דורשים השקעת עלויות נכבדות ברישוי ותחזוקה כמו גם בחשמל וקירור. כחלק מהאסטרטגיה המיחשובית של ECI, בוצע מעבר של כל מסדי הנתונים ושל מערכות הייצור אשר בעבר נוהלו על שרתי ה-UNIX למכונות ה-EXADATA. המעבר כלל הסבת כלל בסיסי הנתונים לסביבת ייצור על גבי אחד משרתי ה-EXADATA וכן יצירת מערך DR לכלל מסדי הייצור על גבי שרת ה-EXADATA השני בטכנולוגית DATA GUARD של אורקל. במסגרת הפרוייקט נכתבו מחדש כל הסקריפטים הארגוניים לניהול, גיבוי וניטור מסדי הנתונים – כך שיתאימו לטכנולוגיה החדשה.

הפרוייקט נמשך כ-4 חודשים ונחשב לפורץ דרך בארץ משני טעמים עיקריים:
• בסיס הנתונים של מערכת ה-ERP הגלובלית הארגונית מותקן על שרת EXADATA
• ECI היא החברה הראשונה הרוכשת שתי מכונות EXADATA על מנת לייצר DR (בעזרת Data Guard של אורקל) לצורך חזרה מהירה לעבודה במקרה של נפילת השרת הראשי.

הפרויקט נוהל בלו"ז שאפתני שכלל גם התמודדות עם בעיות לא שגרתיות, כגון: חוסר ידע קיים בארץ לגבי מכונה שנשרפה(!) במהלך הפרוייקט עקב בעיות באספקת החשמל, וחוסר ידע לגבי מגוון הכלים הטכנולוגיים אשר נדרשים לביצוע קונפיגורציה נדרשת לקבלת ביצועים סבירים.

הפרויקט עלה לאוויר בשני שלבים:
שלב א' – הוסבו כל בסיסי הנתונים של המערכות הקריטיות בארגון (לרבות המסד הראשי של מערכת ה-ERP והמסד הראשי של מערכת ה-BI) לשרת ה-Exadata, תוך יצירת פתרון DR המבוסס על Exadata ו-Oracle Data Guard.
שלב ב' – בוצעה מיגרציה מלאה של אפליקציית ה- ERP משרתי AIX הישנים לשרתי LINUX חדשים ומהירים כולל החלפת ה-STORAGE מה-IBM DS ל-STORAGE חדש מסוג נט-אפ.

פרויקט זה מהווה עדות נוספת ליכולותיה המקצועיות של אדוונטק, כמו גם שיטת הפעולה המבוססת על שיתוף פעולה מקצועי\טכנולוגי ועסקי עם לקוחותיה בארץ ובעולם. הקונסולידציה של השירותים והאמצעים הטכנולוגיים החדישים שיושמו כחלק מהפרויקט, יחד עם ניתוק שרתי ה-UNIX הישנים מהרשת, הניבו את הפירות המצופים. החל מהעלייה לאוויר ועד למועד זה, עובדים שרתי ה-EXADATA בהצלחה ב-ECI. החברה מדווחת על שיפור בביצועים בד בבד עם ירידה משמעותית בעלויות תחזוקה.

אירועים קרובים