תוכן שיווקי

סיכום אירוע: Become a customer company

16/12/2013 15:18

כ-500 אנשים השתתפו בכנס הגדול והמוצלח של בלאט לפידות ו-Salesforce.com, שנערך באחרונה (10 בדצמבר) במלון דיוויד אינטרקונטיננטל שבתל אביב. אז מה היה לנו?

בפתיחת הכנס הוצג סרטון קצר, ובו לקוחות בלאט לפידות מסבירים איך Salesforce.com מסייעת להם להפוך להיות Customer Company. הנה זה לפניכם…

דוברים מרכזיים בכנס:
מאיה קומרוב, מנכ"לית בלאט לפידות: "ארגונים נדרשים לחשוב על הלקוחות שלהם באופן חדש ושונה לגמרי. ארגונים שלא יחשבו בדרך חדשה לא יוכלו להיות חלק מהעולם המשתנה. מזה כבר שני עשורים ארגונים שואלים את עצמם מה היא הדרך הנכונה לנהל את הקשר עם הלקוח, מהי הדרך הטובה לשימור לקוח וכיצד ניתן לשפר את חוויית הלקוח. השאלות לא השתנו בחלוף השנים, אולם כיום יש תשובות אחרות, המשלבות בין היבטים טכנולוגיים ועסקיים".

נתן גביש, סמנכ"ל פיתוח עסקי ב-Salesforce.com ישראל: "בסוף שנת 2005, היו לחברה פחות מ-10 לקוחות. בינואר 2014 נחצה את רף אלף הלקוחות בישראל. קצב גידול הלקוחות הוא עצום – פי 90 בשמונה שנים, ויותר מ-100 לקוחות חדשים מדי שנה. זאת לצד לקוחות קיימים, שמרחיבים את השימוש לעוד משתמשים ועוד מודולים ושדרוגים. שהתחלנו, התבססנו במגזר ההיי-טק, שכן למערכת עוד לא היה גיור. כיום יש לה תמיכה מלאה בעברית. בסוף 2005 לא חלמנו על מו"פ מקומי, ומזה שנתיים יש לנו מרכזי מו"פ מקומיים: האחד עוסק בהצפנה והשני בכריית מידע. בכנס האחרון של החברה השתתפו יותר מ-130 אלף איש, מתוכם יותר מ-100 מישראל. התחלנו ב-2005 עם שותפה אחת, כיום יש לחברה שש שותפות – ובלאט לפידות היא הגדולה שבהן".

אוליבייה דריאן, סגן נשיא Salesforce.com לאזור EMEA: "המשמעות של עולם 'האינטרנט של הלקוחות', שאנו נמצאים בפתחו, היא שלכל שידור דיגיטלי יש משמעות: מאחורי כל פוסט בבלוג, ציוץ בטוויטר (Twitter), כתיבת תגובה באתר, העלאת סטטוס בפייסבוק (Facebook), מאחורי כל מוצר, פריט מיחשוב או יישום – יש לקוח. לאותו לקוח יש דרישות ורצונות, והמטרה היא לענות על מירב דרישות אלה כדי להגיע לשיעור נאמנות לקוחות גבוה, מניעת נטישת לקוחות ושביעות רצון לקוחות גבוהה. 'האינטרנט של הלקוחות' הוא דרך שונה וכוללת לדבר עם הלקוחות ולתקשר עמם".

בין באי הכנס נערכה תחרות, במסגרתה התבקשו לתאר במילים שלהם מהי Customer Company עבורם. ההגדרה ה"פוגעת ביותר" זיכתה את מנסחה באייפד מיני.

הזוכה בתחרות הייתה יעל נוימן אהרונסון, WaterClub Director בשטראוס. ההגדרה שלה ל-Customer Company: ״לפגוש את הלקוח איפה שהוא נמצא, באופן שהוא רוצה ולהשתנות יחד איתו, תוך מתן חוויה מרגשת ומבדלת".

תודה לכל המשתתפים, הדוברים והאורחים החשובים!

נתראה בשנה הבאה…

אירועים קרובים