Redirect File Organizer: האפליקציה שתסדר לכם את האנדרואיד

אם יש לכם אנדרואיד וסידור הקבצים במכשיר חשוב לכם, Redirect File Organizer תאפשר לכם לעשות זאת בקלות ● היא כוללת אפשרות לשמור את הקבצים גם בכרטיס הזיכרון - דבר משמעותי למי שיוצר הרבה קבצים ומחליף מכשירים לעתים קרובות

כל משתמש מחשבים יודע שאחד הדברים הקשים ביותר לביצוע הוא לשמור על סדר בקבצי העבודה. אם נותנים לכל תוכנה לבצע מה שהיא רוצה, איך וכל אימת שהיא רוצה, אפשר להגיע למצב בו מוצאים קבצים מאותו סוג בכל מיני מחיצות בכונן הקשיח ולא רק בתיקייה אליה התכוון המשורר.

בסביבת חלונות (Windows), במחשבי שולחן העבודה, יש סדר כלשהו לאחר שילוב גישת הספריות לתמונה, בה לא משנה היכן נשמר הקובץ בפועל בכונן הקשיח, אלא בעיקר שיהיה ניתן להגיע אליו דרך הספרייה הראשית שלו. לעומת זאת, במעבר לעולם הטלפונים החכמים אפשר להיות מופתעים כשמנסים לחפש קובץ כלשהו שנשמר במערכת מתישהו על ידי אפליקציה כלשהי.

והנה, באה האפליקציה Redirect File Organizer וקובעת שהיא מוכנה לעשות סדר בבלגן בסביבת האנדרואיד (Android). היא מוכנה לעזור לכל משתמש לשמור את כל הקבצים בדיוק במחיצה שהוא רוצה ולא היכן שהאפליקציות האחרות רוצות, ועושה זאת תוך כדי שהיא שומרת על הקשרים הנכונים בבסיס הנתונים של המדיה באנדרואיד, כך שאף על פי שמעבירים קובץ ממקום אחד לאחר, האפליקציה שיצרה אותו תמצא אותו גם במיקומו החדש.

למה צריך בכלל להתעסק עם זה? בעזרת Redirect File Organizer אפשר לשמור את כל הסרטים בתיקיית Movies, את כל המסמכים שכותבים בתיקיית Documents וכך הלאה. זה מפשט את החיפוש ואת היכולת לבצע גיבוי בקלות באופן אישי, כולל גיבוי לכרטיס זיכרון. במקרה של תמונות זה גם מפשט מאוד את חיפושן בגלריה: הכול נמצא בתיקייה אחת ולא צריך לחפש בין עשרות תיקיות שמיוצרות כמעט על ידי כל אפליקציה שמתעסקת בתמונות.

המשתמש יכול לבחור לבד את שם התיקייה אליה יעברו הקבצים ובאיזו דרך תבוצע ההעברה – בין אם פשוטה או מורכבת. העברה פשוטה, לדוגמה, תגרום לתיוק של כל סוגי התמונות בתיקייה אחת ובהעברה מורכבת כבר בוחרים את סוגי הקובץ המסוימים שרוצים להעביר לתיקייה שיוצרים. כך, לדוגמה, אפשר להעביר את כל קבצי ה-JPEG לתיקייה אחת ואת כל קבצי ה-GIF לתיקייה אחרת, ואותו הדבר עם כל הסוגים האחרים של קבצים. אפשר אפילו ליצור רשימות לבנות ורשימות שחורות של קבצים, ועוד אפשרויות.

לחיצה על כפתור התפריט בפינה השמאלית העליונה של האפליקציה מאפשרת לראות את כל חוקי העברת הקבצים הקיימים ולחיצה על הסימן פלוס מאפשרת להוסיף חוק חדש. אם לוחצים באריכות על חוק קיים נפתח תפריט שמאפשר לבצע פעולות שונות, כולל מחיקה והצגת כל הקבצים שיושפעו מהפעולה עוד לפני שמבצעים אותה. בכל מקרה, אם אחרי ביצוע הפעולה לא ממש מרוצים ממנה, אפשר ללחוץ בתפריט הראשי על הכפתור Undo Previous Redirects ואז מוחזרים כל הקבצים שהועברו אי פעם באמצעות האפליקציה למקומם הראשוני. במסך הראשי אפשר לראות כמה פעמים בוצעו העברות, מתי בוצעה ההעברה האחרונה ואת האפשרויות ליצירת חוקי ההעברה.

מסך ההגדרות מאפשר לבטל את הקישור חזרה לבסיס נתוני המדיה של המכשיר ולקבוע האם האפליקציה תתייחס גם לכרטיס זיכרון שממקום במכשיר – מה שמאפשר לשמור באופן ידני את כל הקבצים החשובים בכרטיס זיכרון. ניתן להעביר אותו ממכשיר למכשיר, מבלי לחשוש לאבד את הקבצים אם מאפסים את הטלפון או עוברים להשתמש במכשיר חדש.

הגדרות אחרות מאפשרות לאפליקציה לפעול ברקע, כלומר לבצע את פעולות חיפוש והעברת הקבצים באופן אוטומטי, ולקבוע בכל כמה זמן תבוצע פעולה כזו. ניתן גם לאפשר את הפעילות האוטומטית של האפליקציה רק בזמן שהמכשיר מחובר לחשמל. זהו רעיון יפה.

גרסת ה-Pro של Redirect File Organizer מאפשרת שימוש בערכות נושא ובווידג'טים, ומוסיפה אפשרות לטפל בתיקיות ריקות שנמצאות או נוצרות בזיכרון האחסון ו/או בכרטיס הזיכרון.

כך או כך, בשורה התחתונה, מדובר באפליקציה עבור אנשים שאוהבים סדר במכשיר שלהם. אפשר להסתדר גם בלעדיה, אבל היא בהחלט עוזרת לאתר קבצים יותר בקלות, מה גם שהתמיכה באפשרות לשמור את הקבצים גם בכרטיס הזיכרון חשובה ביותר למי שיוצר הרבה קבצים ומחליף מכשירים לעתים קרובות.

להורדת הגרסה החינמית של Redirect File Organizer מ-Google Play לחצו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים