פייסבוק תשלב פרסומות וידיאו אוטומטיות – ללא אישור המשתמשים

הרשת החברתית פונה למפרסמים בעלי כיסים עמוקים ומתמחרת את הפרסומות ביותר ממיליון דולר ליום ● פיצ'ר נוסף שהשיקה הרשת החברתית – כפתור תרומות עבור ארגונים ללא כוונות רווח

מסתכל אל העתיד שמעבר לפייסבוק? מארק צוקרברג

פייסבוק (Facebook) תשלב פרסומות וידיאו אוטומטיות בפיד של המשתמשים כבר בימים הקרובים. כך דווח היום (ג') בוול סטריט ג'ורנל (Wall Street Journal) על פי מקורבים למהלך. בנוסף, השיקה הרשת החברתית לחצן חדש לתרומות (Donate Now), שמשולב בפוסטים של ארגונים הפועלים שלא למטרות רווח.

גולשים אמריקניים רבים מדווחים כי כבר נתקלו בפרסומות וידיאו בפיד שלהם. ככל הנראה מדובר בבדיקה של הרשת החברתית, שצפויה לשלבן גם בפיד של משתמשי המובייל. הפרסומות, שבתחילה דווח כי יהיו באורך של 15 שניות ויושקו כבר במהלך הקיץ האחרון, מיועדות למפרסמים "כבדים". כך, על פי הערכות שונות, עלויות הפרסום יהיו סביב מיליון דולר ויותר, תלוי במידת התפוצה. הן יופעלו באופן אוטומטי וללא סאונד בדפי המשתמשים.

תוסף חדש, כאמור, הוא לחצן ייעודי לתרומות, שיופיע בדפי ארגונים ללא מטרות רווח, כמו גם בפיד של המשתמשים ברשת החברתית שעשו להם לייק. הפיצ'ר החדש נכנס לשימוש החל מאמש באופן מדורג.

מי שביצעו כבר רכישות באמצעות הרשת החברתית יכולים לתרום בשתי לחיצות בלבד. אחרים, לעומת זאת, יצטרכו להזין קודם את הפרטים של כרטיס האשראי שלהם – ובכך "לתרום" למסד הנתונים של פייסבוק מידע שברשת החברתית מייחסים לו חשיבות רבה.

הפרטים של כרטיס האשראי יישמרו עבור רכישות עתידיות. בפייסבוק פועלים כבר זמן רב להגדיל את היקף המאגר של פרטי האשראי של הלקוחות, בין היתר לצורך תשלום תמורת משלוח הודעות למי שלא נמצא ברשימת החברים, מכירת מתנות או תשלומים שונים באמצעות הרשת החברתית.

"בנובמבר 2013 שיתפנו פעולה עם הצלב האדום בגיוס תרומות למאמצי הסיוע של הארגון באיים הפיליפיניים", צוין בהודעה שפרסמה החברה. "בעקבות ההצלחה של המהלך, החלטנו לסייע לכל מי שירצה לתרום, בכל עת, לארגונים שבפעילותם הוא תומך".

השתתף בהכנת הידיעה: רועי שושן

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים