סלקום נלחמת בנטישת הלקוחות: תגריל טיסות לחו"ל, חופשות ומכשירי סלולר

החברה תתחרה על הכיסים של לקוחותיה באמצעות מבצע נושא פרסים בעלות של 10 מיליון שקלים, במקום להציע חבילות במחיר מוזל ● בסלקום טוענים שכל לקוח שישתתף במבצע - יזכה

נטישת הלקוחות נותנת את אותותיה על סלקום: החברה הודיעה היום (ג') שתקיים בשבוע הבא, הוא השבוע האחרון של השנה, הגרלות שבמסגרתן תחלק להם פרסים רבים, כדי שלא יעזבו אותה. זאת, בניגוד לחברות אחרות, שהשיקו לקראת סוף השנה חבילות מוזלות.

בשלושת החודשים האחרונים הייתה נטישת הלקוחות הגבוהה ביותר אצל סלקום. החברה מנסה עם ההגרלות למנוע את עזיבת הלקוחות לחברות המתחרות ולשמר את הנאמנות שלהם לסלקום. היא משקיעה לצורך כך 10 מיליון שקלים.

ההגרלות יתקיימו תחת הכותרת "לתת זה לקבל" בין 22 ל-28 בדצמבר. כל לקוח של סלקום יוכל להשתתף בהגרלה מדי יום באמצעות אתר החברה או אפליקציה ייעודית ולקבל הודעה על הזכייה בתוך דקות ספורות. בין המתנות שסלקום מציעה: טיסות לחו"ל, חופשות זוגיות, הופעות מוזיקה ותיאטרון, כרטיסים לסרטים, ספרים, ארוחות בוקר, מנויים שנתיים לחדר כושר, טלוויזיות, מערכות סטריאו ומכשירי סלולר. על פי החברה, כל לקוח שישתתף במבצע יזכה ויוכל להזמין לקוח נוסף של סלקום, שיקבל את אותו הפרס.

יוני סבג, סמנכ"ל השיווק של סלקום, אמר כי "פעילות זו היא חלק מאסטרטגיית טיפוח לקוחותינו הקיימים. היא כוללת מנגנון נתינה, שמאפשר ללקוח לפנק מישהו שהוא אוהב במתנה בעלת ערך אמיתי ללא עלות וליהנות בעצמו מאותה מתנה. הקפדנו על תמהיל מגוון של מתנות, שמתאים לכולם".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. ורד

    סלקום צריכה לשקול לא לחלק מתנות במהלך קצר אלא לתת הטבות ללקוחות קיימים וותיקים כמו שאורנג' עושים עם orange clear

אירועים קרובים