החל ממחר: אתר אינטרנט עם גישה חינמית לכל כתבי חנוך לוין

משפחתו של היוצר המנוח החליטה להנציח את זכרו לכבוד יום הולדתו ה-70, ותפרסם באתר את כל 63 מחזותיו, כמו גם את יתר היצירות שכתב

יצירותיו של המחזאי והסופר חנוך לוין, שנפטר לפני 14 שנים, יפורסמו החל ממחר (ד') באתר אינטרנט מיוחד לכבוד יום הולדתו ה-70. מדובר ביוזמה של המשפחה, שהחליטה להנגיש את כתביו של היוצר המוערך לטובת הכלל, לאחר שנים רבות בהן יצירותיו רואות אור בבמות התיאטרון וברדיו.

האתר המסקרן יכלול את כל המחזות (63 במספר, כולל הסאטירות), הפזמונים, המערכונים, התסריטים והשירים שכתב לוין. עוד יתאפשר לצפות בגלריית תמונות ובסרטוני וידיאו, להאזין לקובצי סאונד ולקבל מידע על כל דבר חדש שקורה בארץ ובעולם שקשור במחזאי המנוח.

לוין נולד ב-1943 והחל לפרסם את יצירותיו בשנות ה-60. אחת התקופות הפוריות שלו הייתה לאחר מלחמת ששת הימים, אז העלה את המחזות פורצי הדרך והשנויים במחלוקת "את ואני והמלחמה הבאה" ו-"מלכת אמבטיה", שהתיאטרון הקאמרי החליט להוריד לאחר מספר לא רב של הצגות, עקב מחאות הקהל. בין המחזות המפורסמים הנוספים שלו נמצאים "הכתובה", "מלאכת החיים" ו-"יעקבי וליידנטל". לוין כתב גם שירים ידועים, בהם "אני חיה לי מיום ליום" ו-"לונדון".

האתר הוא פרויקט משפחתי אותו הוביל אהרן לוין, אחד מבניו של חנוך, בשיתוף עם נאורה ברגר. עיצבה את האתר אסי אביאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים