Flipgram: האפליקציה שהופכת תמונות בודדות לסרטונים קצרים

יצירה של סרטונים מתמונות שפרסמתם באינסטגרם או שמרתם בסמארטפון שלכם הופכת קלה באמצעות Flipgram הנוחה לשימוש ● עם זאת, היא לא מאפשרת לשמור את הסרטונים שיצרתם במכשיר

אם אתם עוקבים אחרי המדור ודאי שמתם כבר לב עד כמה אני אוהב אפליקציות יצירתיות. כאלה שגורמות לאנשים להוציא את האמנים שבהם, להוכיח תכונות ויכולות שלא תמיד הם יודעים שנמצאות בתוכם.

Flipgram, המיועדת למשתמשי אנדרואיד (Android) ו-iOS כאחד, היא אחת מהאפליקציות הללו. היא מאפשרת למשתמשים לקחת תמונות בודדות, להפוך אותן לסרטונים קצרים ולהעלות אותם לשירותים חברתיים שונים, כולל לאינסטגרם (Instagram). למעשה, היא מיועדת קודם כל לשימוש עם תמונות שהועלו לאינסטגרם ורק אחר כך לכאלה ששמרתם בגלריה של הסמארטפון שלכם.

תהליך העבודה עם Flipgram פשוט. אחרי שבוחרים, דרך המסך הראשי, ליצור סרטון חדש, או שבוחרים לצפות בסרטונים שקיימים בדף של Flipgram באינסטגרם כדי לקבל השראה, מחליטים מאין לקחת את התמונות: מאינסטגרם או מהגלריה המקומית.

בצעד הבא בוחרים את התמונות שרוצים לצרף. לחיצה על תמונה מסוימת מוסיפה אותה ולחיצה על תמונה מסומנת מסירה אותה. פשוט מאוד. אפשר להוסיף תמונה מכל תיקייה שקיימת בגלריה ורק לחיצה על סימן האישור בפינה הימנית העליונה מעבירה לשלב הבא, בו מוצגות כל התמונות שנבחרו. כעת אפשר ללחוץ על תמונה כדי להזיז אותה למיקום אחר ברצף או לבחור לחזור לשלב הקודם כדי להוסיף עוד תמונות, או לגרוע. אין מגבלה לכמות התמונות שאפשר להוסיף ליצירה. בכל אופן, לא נתקלתי באיזושהי התראה גם כשהוספתי 30 תמונות לסרטון אחד – שזה כמובן מספר מוגזם אם כל מה שרוצים זה ליצור סיפור קצר.

השלב הבא, Create, הוא המעניין ביותר באפליקציה. הוא מאפשר לבחור מוזיקת רקע מתוך השירים ששמורים במכשיר, לבחור את התזמון של המעבר בין התמונות (כשאפשר גם לקבוע בלחיצת כפתור זמן אוטומטי עבור אינסטגרם – 15 שניות). שינוי התזמון בין צב לארנב מציג את הזמן שיימשך הסרטון בפועל. כמו כן, אפשר לבחור כותרת עבור הסרטון ובגרסה המלאה אפשר גם לבחור להציב, או לא, חותמת מים. בגרסה החינמית היא תהיה כברירת מחדל. בשלב הזה אפשר לבחון כיצד ייראה הסרטון בסופו של התהליך באמצעות לחיצה על כפתור התצוגה בחלון העליון, כשאפשר להזיז את המחוון על הקו של שיר הרקע כדי למצוא את הקטע המוזיקלי המתאים.

לחיצה על סימן האישור מעבדת את הסרטון – תהליך שיכול להימשך זמן מה. בסופו של תהליך אפשר לראות שוב את היצירה הסופית ואז למחוק אותה או לשתף אותה בכל דרך שיתוף אפשרית שקיימת במכשיר. עם זאת, לא ניתן לשמור את הסרטון במכשיר. למה? אין הסבר.

האפליקציה קלה לשימוש ואפשר לראות בדף שלה באינסטגרם לאילו תוצאות נהדרות אפשר להגיע איתה. עם זאת, מעקב אחרי התגובות של המשתמשים מראה שהיא נוטה להיתקע מדי פעם, אם כי באופן אישי לא חוויתי זאת. כמו כן, משום מה, לפעמים באינסטגרם מופיעות רק התמונות הראשונה והאחרונה של הסרטון שיוצרים. על פניו נראה שזה קורה כשמעלים סרטונים שארוכים מ-15 שניות. אם זה כך, חבל מאוד שהאפליקציה לא מספקת הגנה נגד האפשרות הזו.

למרות התקלות הללו, Flipgram היא אפליקציה מרעננת ומעניינת ששווה "לשחק" איתה לפחות זמן מה.

להורדה מ-Google Play לחצו כאן.

להורדה מ-AppStore לחצו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים