תוכן שיווקי

יבמ מרחיבה את פעילות התמיכה במחשבים אישיים לציוד של יצרנים נוספים עם חווית שירות חדשה

18/12/2013 15:09

השירותים הטובים ביותר וההצלחות העסקיות הגדולות ביותר, נולדים כאשר מישהו מצליח לזהות צורך אמיתי הקיים בקרב לקוחות בשטח – ולקלוע במתן מענה מהיר וממוקד לצורך הזה.

כך קרה גם למרכז השירות של יבמ בתחום המיחשוב האישי ומעבדות השירות שלה. לאחר יותר משלושים שנה של תמיכה טכנית ושירות לציוד מתוצרת יבמ ואחריו למחשבי לנובו, שרכשה את חטיבת המיחשוב האישי של יבמ, צפה ועלתה דרישה מהשטח למתן שירות גם למערכות מתוצרת יצרנים נוספים.

התחרות בעולם המיחשוב האישי גדולה מאי-פעם, ולקוחות אינם מהססים להסיט את תקציבי הרכש שלהם ולדלג בין ספקי חומרה שונים. אלא שכאשר מדובר בשירות, תיקון ותחזוקה טכנית, עבור לקוחות אלה יש יתרון ברור לעבודה מול כתובת אחת, המסוגלת להציע רמה גבוהה של אמינות ומקצועיות, תוך חיסכון מרבי בעלויות.

בשנים האחרונות מספקת מעבדת השירות של יבמ שירות במסגרת אחריות היצרן למחשבי יבמ ולנובו. סל השירות הזה מכסה טבלטים, מחשבים ניידים, מחשבים אישיים ושרתים – ממגוון יצרנים.

נוכח שביעות הרצון של לקוחות בשטח, קיבלה יבמ פניות לקבלת שירות ותמיכה משולבת, תחת קורת גג אחת, גם עבור מוצרי מיחשוב מתוצרת חברות נוספות כגון: Dell ,HP ועוד, אשר תקופת האחריות שלהם הסתיימה.

מומחים לכל מותג ותחום - מעבדת השירות בגבעת שמואל

מרכזי השירות של יבמ פרוסים בגבעת שמואל, ירושלים, חיפה, באר שבע ופתוחים לקהל הרחב. בנוסף היצע השירות כולל: שירותי שליחים, הגעת טכנאי לאתר הלקוח – הכול בהתאם לתכולת השירות המוסכם.

בנוסף, כמענה לצרכי השוק העסקי, מציעה חברת יבמ כיום גם Managed Services לחברות גדולות, בינוניות וקטנות, הרוכשות אחריות הכוללת שירות במשרדיהן ובמתקניהן לכלל מערך המיחשוב בארגונן.

"אנחנו לא רואים את המחשב כקריאת שירות אלא כחוויית שירות", אומר שמעון חנדלי, מנהל פעילות Multi Vendor Services. על פי העיקרון הזה, גיבשו ביבמ ישראל תהליך מתודולוגי, מובנה ושיטתי של טיפול בלקוח ובמיחשוב האישי שלו – מהפניה הראשונה ועד להשלמת התיקון. מוקד השירות קולט את הפניה, מעביר את פרטיה למרכז סיוע, שם יושב טכנאי ומציע תמיכה טלפונית. משם, בעת הצורך, נאסף המחשב או מובא לטיפול במעבדה – בין אם במסירה אישית, בין אם באמצעות שליח ובין אם ביציאה לאתר הלקוח. הפריסה הארצית של יבמ מאפשרת למסור מחשב בכל סניף, ולקבלו גם בסניף אחר, על פי העדפות הלקוח.

"אנשים תלויים במחשבים שלהם. לכן, עלינו לדאוג שהמחשבים האלה יעבדו", מוסיף עומר הופמן, מנהל מעבדת השירות של יבמ בגבעת שמואל.

ביבמ מגדירים את אנשי השירות שלהם כ-"מומחי מוצרים" – ולא כ-"טכנאים". מאחורי העניין הסמנטי הפעוט הזה, מסתתרת תפיסת עולם הגורסת, כי דווקא בעידן שבו מערכות מיחשוב אישי דומות לכאורה יותר ויותר זו לזו – יש ערך אמיתי בהתמחות מקצועית ברמת כל אחד מהרכיבים המהווים מכנה משותף לסוגי ציוד שונים, או בדגמים ספציפיים של מוצרים משולבים.

מערך השירות של יבמ הינו מערך ארצי הוותיק מסוגו בישראל – ומהגדולים ביותר המופעלים בארץ, עם יותר מ-100 מומחי חומרה ואנשי תמיכה ושירות המספקים מענה לכל לקוח. השירות מגובה במערך חלפים מהגדולים בארץ, פריסה ברחבי הארץ, עמידה בתקן ISO 9001, ניסיון רב שנים ומתודולוגיה ייחודית ובלעדית של יבמ העולמית.

לפרטים נוספים – לחצו כאן.

אירועים קרובים