Side Player: האפליקציה שמקלה על שמיעת מוזיקה בנגן

משתמשים שרוצים להקל על השימוש בנגן המוזיקה בזמן שמבצעים פעולה אחרת יכולים לעשות זאת באמצעות האפליקציה ● צריך רק להיזהר שלא לפתוח אותה אחרי שכבר הפעלתם את הנגן שבמכשיר

קוראי המדור הקבועים כבר נוכחו לדעת שלעתים, אפליקציות קטנות, שמספקות תפקוד מסוים ונקודתי, יכולות להקל מאוד את השימוש היומיומי בטלפון החכם. האפליקציות האלה לא נרחבות ולא באות לשנות סדרי עולם, אלא רק לסייע בשימוש בפונקציה פופולרית שמציע המכשיר – כל אחת מהן והפונקציה שלה.

Side Player, אפליקציה שזמינה למכשירי אנדרואיד (Android) בגרסה 4.0 ומעלה, היא אחת כזו. היא מיועדת למי שמשתמש בטלפון שלו כדי להשמיע מוזיקה ומטרתה היא להקל על השימוש בנגן בזמן שמבצעים פעולה אחרת.

למעשה, Side Player מספקת אפשרויות בודדות בלבד לשליטה בניגון המוזיקה, בעיקר לעבור ברשימת השירים קדימה ואחורה או להפסיק את ההשמעה ולהפעיל אותה מחדש. כדי לעשות זאת, צריך לבצע גרירה פנימה מצד ימין של המסך, בערך במרכזו – וזהו. התפריט הקטן מופיע כשהוא צף מעל היישומים האחרים ומאפשר לבצע את מה שרוצים.

ניתן גם לראות את הנגן המלא: עושים זאת על ידי לחיצה ארוכה על כפתור העצירה/ניגון, שמעבירה אתכם לנגן השירים. צריך להגדיר באיזה נגן מדובר בזמן ההרצה הראשונית של Side Player, אלא אם כן לא אכפת לכם שהשירים יושמעו באפליקציה שמוגדרת במכשיר כברירת המחדל. בכל מקרה, אם שכחתם להגדיר את אותה אפליקציה בהרצה הראשונית או שאתם רוצים לשנות את ההגדרה, אתם יכולים לעשות זאת במסך ההגדרות הראשי בכל עת. כדי להגיע אליו צריך להפעיל את Side Player ממגירת היישומים.

ככלל, יש במסך ההגדרות אפשרויות שונות, ורבות יחסית, באופן מפתיע עבור אפליקציה קטנה שכזו. עם זאת, רובן הופכות שמישות רק אם רוכשים את גרסת ה-Pro שלה. מדובר בערכות נושא, אפשרות להפעיל את האפליקציה בזמן שמדליקים את המכשיר, המחווה שיש לבצע כדי לגרום להופעת פס הצד של האפליקציה וכן מיקומה. הגדרה שקיימת גם בגרסה החינמית מאפשרת לקבוע את הרוחב ואת הגובה של האזור הרגיש בו ביצוע הגרירה יפעיל את האפליקציה. אפשר גם לבחור שבזמן שאתם פותחים את האפליקציה תופעל ויברציה – לחובבי הז'אנר, מה שנקרא.

גרסת ה-Pro מוצעת במחיר הנחה של 4.30 שקלים עד 26 בדצמבר. עם זאת, לפני הרכישה כדאי לבדוק היטב את הגרסה החינמית. אחת הסיבות לכך היא שסגירת פס הצד לאחר פתיחתו לא עובדת טוב בדרך כלל וקשה למצוא את הנקודה בה אפשר לבצע גרירה הפוכה, כדי לסגור אותו. בנוסף, אם הפעלתם את נגן המוזיקה שלכם ולאחר מכן את Side Player, ייתכן שהאפליקציה תנסה לפתוח את הנגן פעם נוספת, מה שעלול להוביל להתראות זיכרון.

להורדת Side Player מ-Google Play לחצו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים