14 שנות מאסר בפועל לבכיר בענף ההיי-טק שביצע עבירות מין בעשרות צעירים

הסמנכ"ל לשעבר הורשע במסגרת הסדר טיעון, בו הודה ב-33 עבירות מין בעשרות נערים ונערות: "אחד מכתבי האישום החמורים ביותר שהוגשו בגין ביצוע פשעים מיניים באינטרנט"

בית משפט המחוזי בלוד היום (ד') 14 שנות מאסר בפועל על תושב השרון ע.פ, סמנכ"ל לשעבר במוסט טכנולוגיות, בגין עבירות מין בעשרות נערים ונערות.

הבכיר לשעבר הורשע במסגרת הסדר טיעון, בו נקבע כי הוא ביצע 33 עבירות מין ב-29 ילדות וילדים. על פי כתב האישום נגדו, שהוגש ביוני 2012, נהג ע.פ. לשוטט בחדרי צ'אטים תוך שהוא יוצר לעצמו זהויות בדויות רבות של ילדות.

הפרקליטות הגישה נגד ע.פ. 34 אישומים על עבירות שבוצעו נגד מאות ילדות וילדים, שחלקם אותרו על ידי המשטרה. הוא הואשם והורשע בהטרדות מיניות בקטינות, בביצוע מעשים מגונים בהסכמה שהושגו במרמה, במעשי סדום בקטינה בהסכמה שהושגה במרמה, בגרימת מעשה אינוס עצמי בהסכמה שהושגה במרמה, בפרסום תועבה עם דמות קטין ובסחיטה באיומים. בכתב האישום עלה כי הוא ביצע את העבירות לאחר שיצר קשר עם המתלוננים – ילדות וילדים בגילאי 18-11 – דרך האינטרנט, תוך שהוא מתחזה לנערה בגילם, משכנע ומדריך את הקטינים והקטינות לעשות פעולות מיניות שונות – כל זאת בזמן שהוא צופה בהם.

מתוך מאות המקרים, הודה הנאשם ב-33 מהם במסגרת הסדר הטיעון שנחתם עמו. בית המשפט הורה לו לשלם 10,000 שקלים לכל אחד מהמתלוננים.

החשוד נעצר במאי 2012 במקום עבודתו וניסה לשים קץ לחייו עם רגע כניסתו למעצר. בחקירתו הוא הודה במעשים המיוחסים לו. במחשבו האישי נמצאו חומרי פדופיליה וכן תוכנות מסרים מיידיים (IM) שבאמצעותן התכתב עם הילדים והילדות.

בגזר הדין כונו המעשים "חמורים ומעוותים, בעלי דרגת חומרה מופלגת. הנאשם פעל בשיטתיות, ולאחר שנפלו הקטינות ברשתו החל לשוחח עמן תוך שהוא משתמש בתכנים מיניים בוטים. הנאשם היה בעל כושר שכנוע ותחכום מניפולטיביים, והקורבנות הקטינים נחשפו למעשים המעוותים שביצעו על פי הנחייתו".

מפרקליטות מחוז מרכז נמסר כי "מדובר באחד מכתבי האישום החמורים ביותר שהוגשו בגין ביצוע עבירות מין באינטרנט. הפרקליטות רואה באינטרנט זירה שהמסוכנות שלה הולכת וגוברת, במיוחד כלפי קטינים. אנו מברכים על גזר הדין שניתן המשרד מסר מרתיע".

החקירה החלה בעקבות גילויו של אבי אחת הילדות שהותקפו והוטרדו, שהתלונן במשטרה. החשוד אותר לאחר שיתוף פעולה בין חוקרי משטרת מחוז המרכז לאינטרפול, המפעילה יחידה שעוסקת באיתור אתרי פדופיליה והנכנסים אליהם. האינטרפול משתף את משטרות העולם בכתובות IP של גולשים לאתרים כאלה, גולשים המורידים קבצים פדופיליים או כאלה המפיצים אותם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים