המכללה האקדמית להנדסה הטמיעה מערכות תקשורת של ג'וניפר; ההיקף: מאות אלפי שקלים

במסגרת הפרויקט הוטמעו מתגי EX4500, לטובת הרחבת שדרת התקשורת המרכזית ● המתגים החדשים מתווספים לתשתית הקיימת עם מתגים ממשפחת EX4200 ו-EX2200, וכן פתרונות אבטחת מידע

אנשי ה-IT במכללה האקדמית להנדסה ירושלים על שם עזריאלי, יחד עם אנשי בזק בינלאומי, ביצעו פרויקט להקמת שדרת תקשורת מרכזית במוסד על בסיס פתרון ג'וניפר (Juniper Networks) בנפח 10 ג'יגה ביט. הפרויקט החל בספטמבר השנה והסתיים לפני כמה שבועות. היקפו הכספי לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בשוק העריכו אותו במאות אלפי שקלים.

המכללה האקדמית להנדסה ירושלים נמצאת במגמת התרחבות מאז הקמתה בשנת 1999. הקמת שדרת התקשורת המרכזית נועדה לתמוך בהתרחבות המכללה, הכוללת מעבר לבניין קמפוס חדש, ונועדה לספק שירותי IT ליותר מ-2,000 סטודנטים. רכישת פתרונות ג'וניפר בוצעה באמצעות זברה טכנולוגיות, המייצגת את החברה בישראל.

במסגרת הפרויקט הוטמעו מתגי EX4500 של ג'וניפר, לטובת הרחבת שדרת התקשורת המרכזית. המתגים אפשרו למכללה להפעיל תשתית המאופיינת ברמת אמינות גבוהה עם שרידות תקשורת. עוד הוטמע ממשק ניהול אחיד לרוחב הרשת, לרבות רכיבי אבטחת מידע, מספק יכולת ניהול מערכות קלה. המתגים החדשים מתווספים לתשתית הקיימת, שכבר הסתמכה על פתרונות מיתוג של ג'וניפר בנקודות הקצה – כיתות ומשרדים – עם מתגים ממשפחת EX4200 ו-EX2200, וכן פתרונות אבטחת מידע.

המכללה האקדמית להנדסה ירושלים מספקת לסטודנטים שירותי דואר אלקטרוני ופורטל מידע אישי, שירותי אירוח, ושרתים וירטואליים עליהם הסטודנטים יכולים לפתח פרויקטים במסגרת לימודיהם.

"שחררנו צווארי בקבוק שהגבילו אותנו במהירות. בתעבורה בין המתגים אין צווארי בקבוק, והמתגים תומכים בקישוריות iSCSI ואחסון HP Left Hand בהם אנו משתמשים במרכז הנתונים. ככל שיש לנו יותר ביצועים, אנו יכולים להפעיל כיום יותר שרתים וירטואליים ולספק יותר שירותים", אמר יאיר נווה, סמנכ"ל מערכות מידע של המכללה. "כעת יש לנו גם שרידות גבוהה יותר בין שני חדרי השרתים. במקרה של נפילת תקשורת בשדרה המרכזית, המתגים הקטנים יותר יפעלו כגיבוי ויספקו אגרגציה לתקשורת במהירות 3  ג'יגה ביט. כך למכללה יש המשכיות עבודה גם במקרה של נפילה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים