תוכן שיווקי

אימייל מרקטינג: בואו ולמדו מהמומחים איך עושים את זה נכון

מאת: רפאל פוגל

19/12/2013 16:24

כעשרים שנה כבר חלפו מאז גילינו את רשת האינטרנט במתכונתה הנוכחית. עשרות מיליונים של אתרי אינטרנט עלו לאוויר, כמעט כל המידע האנושי הפך לזמין, אנחנו מעדכנים כל פעם שאנו מתעטשים ברשתות החברתיות, ואנחנו הפסקנו לגמרי לכתוב מכתבים ולהדביק בולים על מעטפות. הדואר האלקטרוני, ה-"killer app" האמיתי של האינטרנט מאז היום הראשון, כשגילינו שאפשר לשלוח מסר מיידי בזמן אמת לכל אדם בעולם, וללא עלות, שינה את הדרך בה אנו מתקשרים, חיים ועושים עסקים.

אבל מה עושים כאשר אנו רוצים לשלוח את המסר שלנו לכל אותם אלפי אנשים שמקיימים איתנו קשר בדואר אלקטרוני, עכשיו ומיד? מסר שיקפוץ בתוך תיבת הדואר האלקטרונית שלהם בדקה הבאה? הרי כולם בודקים אימיילים בלי הפסקה. ובכן, קוראים לזה רשימות תפוצה, ניזולטרים או אימייל מרקטינג, אבל משלוח של מסר מסוים לעשרות או מאות אלפי איש יחדיו עדיין נחשב לשיטת הקידום המוצלחת בעולם.

נאור מן, מנכ"ל משותף, ריל קומרסמחקר אודות אימייל מרקטינג שהתפרסם לא מזמן קובע כי חברות אמריקהיות השקיעו כמיליארד וחצי דולר בהפקת ניוזלטרים וקמפיינים של מסרים שיווקים ב-2011. זה נראה לכם הרבה? אותו מחקר קובע כי שוק האימייל האמריקני יגיע לסך הוצאות של 2.5 מיליארד דולר עד שנת 2016. ולמרות עלות המשלוח והפקת המסרים השיווקים, המחיר למסר נכון שמגיע לאדם הנכון בזמן הנכון הוא עדיין בלתי ניתן להשוואה אל מול כל צורת פרסום אחרת.

אנשים ומחשבים, מחלוצות העבודה עם  ניוזלטרים לקהילת ההיי-טק בישראל, החליטה ליזום סמינר ידע בנושא אימייל מרקטינג ב-28 לינואר. לסמינר הידע הזה הזמנו את מיטב המומחים לאימייל מרקטינג בישראל. הוא מיועד למנהלות ומנהלי שיווק של ארגונים גדולים המעוניינים ללמוד את כל היבטי העבודה עם ניוזלטרס אל מול הקהילה העסקית בה הם עובדים.

עו"ד יהונתן קלינגר, המועצה לזכויות דיגיטליותתוכנית המיני סמינר נמצאת כאן במלואה, והאירוע יכלול גם הפסקות נטוורקינג, שולחן עגול וארוחת צהריים במלון שרתון מול הים.

בין המרצים המסקרנים, תוכלו לפגוש את גארי לוויט, מייסד חברת מאד מימי, חברת משלוח הניוזלטרים השלישית בגודלה בעולם, ואחד מהמומחים הגדולים בעולם לאימייל מרקטינג, שיסביר לכם את ששת החוקים לקמפיין אימייל מרקטינג נכון ולמה אתם יכולים לשכוח מהם; עידו פולק, מייסד ולשעבר מנכ"ל דה מרקר, שמשמש כיום כיו"ר גרופון ישראל, לאחר שסטארט-אפ משלוח הקופונים דרך ניוזלטר שהיה שותף להקמתו נרכש על ידיד חברת גרופון העולמית; ונאור מן, מייסד ומנכ"ל משותף של ריל קומרס ואקטיב טרייל, מחברות הפצת הניוזלטרס הגדולות בישראל שינתח חמישה קמפיינים גדולים של אימייל מרקטינג שנעשו בישראל בשנה שעברה ומה אפר ללמוד מכל אחד מהם.

פלי הנמר, יזם ומנהיג אנשים ומחשביםעוד ירצו באירוע: עו"ד יהונתן קלינגר, המתמחה בדיני אינטרנט ויסיבר לכם מה מותר לכם לשלוח ללקוחות שלכם, למי מותר לכם לשלוח ועל אילו רגולציות ישראליות אתם צריכים לשמור בדיוק; פלי הנמר, יזם ומנהיג אנשים ומחשבים, שירחיב אודות החיבור בין ניוזלטרים, מדיה וקהילת קוראים מקצועיים שרוצים לקבל את החדשות הכי טריות לאימייל הכי מהר שיש; ואייל אברמוביץ', מייסד חברת הסטארט-אפ אפפורמה, שירחיב אודות החיבור בין ניוזלטרים והקמפיין השיווקי שלכם כולו. אל גלריית המרצים המרשימה הזו אנו מתעתדים להוסיף גם מעצב גרפי מנוסה, אשר יעביר למנהלות ומנהלי השיווק את ההדגשים החשובים בעיצוב גרפי של ניוזלטר מודרני.

מחיר סמינר הידע בנושא אימייל מרקטינג הוא 590 ש"ח + מע"מ כולל ארוחת בוקר וארוחת צהריים במלון שרתון על חופה של תל אביב.

אירועים קרובים