מטריקס תפיץ ותטמיע את פתרונות Exigen Insurance Solutions בישראל

מוצר הדגל של החברה מיועד לתחום הביטוח וכולל מערכות ליבה מקצה לקצה לניהול פוליסות, חיובים וניהול תביעות

חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס תייצג ותפיץ את מוצריה של חברת התוכנה EIS (ר"ת Exigen Insurance Solutions), המייצרת פתרונות ומערכות ליבה עבור חברות בתחום הביטוח. במסגרת ההסכם בין החברות, מטריקס תהיה אחראית על שיווק והפצת הפתרונות לחברות הביטוח בישראל ותספק שירותי הטמעה, ייעוץ מקצועי, תמיכה ושירות.

מוצר הדגל של EIS הוא Exigen Suite, שמספק לחברות ביטוח מערכות ליבה מקצה לקצה לניהול פוליסות, חיובים וניהול תביעות, בשילוב עם כלים ואפשרויות ניהול התומכות בשינויים עסקיים. פתרונות החברה ניתנים להרחבה בהתאם לצרכים הארגוניים המשתנים.

לדברי יונתן רוזנטל, מנהל אגף בחטיבת מוצרי התוכנה של במטריקס, "פתרונות EIS נותנים מענה לצרכים ולאתגרי החברות שעוסקות בעולם הביטוח, על ידי אספקת פתרונות גמישים ומהירים ליישום, שמאפשרים להן להתמודד עם הדינמיות של השוק ודרישות הרגולציה. כל זאת תוך מתן אפשרות ליישום מערכות ממוקדות לקוח, באמצעותן ניתן להשיג יעילות תפעולית ועסקית".

הוא הוסיף כי "החיבור בין פתרונות EIS לידע, ליכולות ולניסיון של מטריקס, לרבות בהיכרות השוק והצרכים של חברות הביטוח בישראל, מאפשר לנו להביא בשורה לחברות בתחום".

אנדרו דגרוט, סגן נשיא בכיר לפיתוח עסקים גלובלי ושותפים עסקיים ב-EIS, אמר כי "ההסכם עם מטריקס יאפשר לנו לספק יחד את הפתרונות המובילים שלנו לחברות ישראליות בתחום הביטוח. אנחנו מאמינים ששיתוף הפעולה עם מטריקס, שיש לה ידע וניסיון מוכח ומוצלח בתחום, יאפשר לנו לבסס ולהרחיב את הפעילות שלנו בישראל".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים