MoBot: האפליקציה שתעביר עבורכם את המסר

אם אתם צריכים לשלוח SMS או מייל למישהו אחר, באופן אישי או עסקי, בזמנים או מקומות מוגדרים, MoBot יכולה לשמש אתכם היטב, ובאופן פשוט וקל לשימוש

"אל תשכח להתקשר כשאתה מגיע, כדי שלא נדאג". אתם בטח מכירים היטב את המשפט הקלאסי הזה. הוא מלווה אותנו מאז שהיינו ילדים ואלה מביניכם שכבר העמידו צאצאים ודאי אומרים אותו לילדים שלהם. הרי בסופו של דבר, כל ההורים דואגים.

המשפט הזה בא בעוד הרבה תחומים ובגרסאות שונות, אם תרצו – עסקיות יותר. "אל תשכח, אחרי שאתה מסיים את הפגישה עם…, להתקשר כדי לבדוק אם יש לך עוד פגישה". לכל עסק ולכל תחום יש משפטי מפתח כאלה, שמבטיחים שמירה על קשר מול המשרד כדי לוודא שהעבודה שצריך לעשות אכן נעשית.

MoBot
, אפליקציה ישראלית שפותחה על ידי הסטודיו CodeNinja Apps לסביבת אנדרואיד (Android) בגרסה 2.3 ומעלה, מאפשרת לבעלי המכשירים לשלוח הודעות אוטומטיות שמבוססות על תרחישים מסוימים, אותם מגדירים בעת יצירת הפעולות. פעולות אלה יכולות להיות הודעות תזכורת או התראות לטובת המשתמש עצמו ו/או למי שמגדירים. כל עוד האפליקציה פעילה ברקע, היא מבצעת את הפעולות לפי הגדרות התרחיש. לפי התרשמותי, היא עושה זאת היטב.

המסך הראשי של האפליקציה מוצג בצורת עיגול שבמרכזו כפתור ההפעלה והכיבוי שלה ומסביבו התפקודים הראשיים. הכפתור הראשי, מבין השישה שקיימים, נקרא "פעולה חדשה" ולחיצה עליו מאפשרת להגדיר את התרחיש.

בחלק הראשון קובעים את הבסיס ליצירת התרחיש. בוחרים האם תהיה תזכורת למשתמש ומה לבצע – שליחת הודעה, שליחת דואר אלקטרוני, ביצוע שיחה או פרסום סטטוס בפייסבוק (Facebook), ולאחר מכן קובעים את הטריגר לביצוע – תאריך ושעה, מיקום או טיימר.

לחיצה על סימן האישור בתחתית המסך מעבירה את המשתמש לשלב הבא, בו יש למלא את הפרטים המדויקים, בהתאם להגדרות שנקבעו במסך הראשי של הפעולה. אם בוחרים ביצוע לפי זמן ותאריך, צריך לקבוע אותם. במקרה שבוחרים בשליחת דואר אלקטרוני, צריך לספק את הכתובת, הנושא והתוכן. אם בוחרים ב-SMS, מקלידים את מספר הטלפון המבוקש, או שבוחרים מרשימת אנשי הקשר ואז מספקים את התוכן, וכך הלאה.

בחזרה למסך הראשי, תחת הכפתור "פעולות" אפשר לראות את הרשימה של כל הפעולות שממתינות לביצוע. כאן גם ניתן לסמן פעולה למחיקה או לעריכה. הפעולות שבוצעו מוצגות תחת "היסטוריה" ותחת "סטטיסטיקה" אפשר לראות כמה פעולות הוגדרו, כמה בוצעו וכמה ממתינות לביצוע. סטטיסטיקה פשוטה, ויש לציין שמיותרת.

תחת הגדרות אפשר לקבוע שהטלפון יצלצל בעת ביצוע פעולה ולבחור מהו הצלצול שיושמע, כמו גם לבחור האם המכשיר ירטוט או לא באותו הרגע. אפשרות אחרת היא לקבוע את סוג ההתראה שתשמש כברירת מחדל. בנוסף, ניתן להכניס כתובת דואר אלקטרוני של המשתמש ולקבוע האם תישמר ההיסטוריה של הפעולות או לא.

בזמן ש-MoBot פעילה, הצלמית שלה מופיעה בפס ההתראות של המכשיר ולחיצה עליו פותחת אותה מיד. כמובן שהיא צריכה להיות פעילה כדי להבטיח שהפעולות המוגדרות יבוצעו.

לסיכום, אם אתם צריכים להעביר מסרים למישהו אחר, באופן אישי או עסקי, בזמנים ו/או מקומות מוגדרים, האפליקציה הזו יכולה לשמש אתכם היטב, ובאופן פשוט וקל לשימוש.

להורדת MoBot מ-Google Play לחצו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים