יס: שירות חדש יציע צפייה בתכנים ישירות מהמובייל

חברת הטלוויזיה השיקה את yesGo המציע עשרות ערוצים ושידורים לצפייה באמצעות האינטרנט ● השירות יינתן בחינם ללקוחות VOD

פרויקט בהיקף של 450 אלף שקלים. yes

חברת הטלוויזיה בלוויין יס (yes) הציגה היום (ב') מהלך מהפכני חדש בשם yesGO, שיאפשר ללקוחות החברה לצפות בעשרות ערוצי טלוויזיה ובתוכני VOD דרך האינטרנט – באמצעות טאבלטים, מחשבים ניידים או מכשירים סלולריים. על פי החברה, היא שוקדת על המהלך במשך שנתיים והשקיעה בכך כ-50 מיליון שקל.

המהלך החדש מיועד רק ללקוחות יס. באמצעותו, יוכלו המנויים לצפות בעשרות רבות של ערוצי יס, בהם חמשת ערוצי הסרטים של החברה, ערוצי הסדרות, יס דוקו, ערוצי ילדים, ערוצי ספורט, ערוצי לייף סטייל ובתוכני ספריית ה-VOD של יס  – בכל המכשירים הנלווים התומכים, בכל מקום ובכל זמן, כולל אלפי התכנים החינמיים.

השירות יושק במגוון רחב של מכשירים, בהם מחשבי PC ומחשבי מק (MAC), טאבלטי iPad של אפל (Apple) ומגוון טאבלטי אנדרואיד (Android). השירות יתמוך בסלולריים של אפל מגרסת iPhone 4 ומעלה וסמארטפוני אנדרואיד, כולל גלקסי S2, וכן S3 ו-S4. בהמשך יורחב השירות גם למכשירים תומכים נוספים.

השירות יינתן בתחילה בחינם לכל לקוחות ה-VOD של החברה. ללקוחות אחרים השירות יעלה 19.90 שקלים לחודש. yesGo כולל גם מערכת המלצות אישית המבוססת על מערכת Comass של viaccess-Orca, המציעה לצופה על תכנים רלוונטיים המתאימים לטעמו האישי, וזאת על בסיס הרגלי הצפייה שלו.

את האינטגרציה הכוללת של השירות הובילה סיסקו (Cisco), ומאחורי פיתוח הממשקים נמצאת TVinci הישראלית. הפתרון, על פי החברה, משלב את מיטב היכולות המתקדמות ביותר הנמצאות כיום בעולם מבית סיסקו, TVinci, מיקרוסופט (Microsoft), פילת, Discretix ,NetCracker ,Convergis, ועוד.

בימים אלה יס יוצאת בניסוי עובדים לשירות, כאשר בתוך כמה חודשים בודדים יושק השירות לכלל הלקוחות. ההצטרפות לשירות תהיה בשירות עצמי מלא באמצעות הורדת אפליקציה מחנויות היישומים של אפל וגוגל (Google), או מאתר החברה.

רון אילון, מנכ"ל יס: "מדובר במהלך יוצא דופן, מורכב ומתקדם, שבפיתוחו הושקעו שנתיים, והוא נותן ערך מוסף עצום ללקוחות שלנו, שיוכלו לראות את הטלוויזיה הטובה ביותר בעולם – בכל מקום, בכל עת, ובכל מכשיר".

איציק אליקים, סמנכ"ל ההנדסה ביס, ציין כי "מדובר במהלך אינטגרציה, העושה שימוש בטכנולוגיות המתקדמות ביותר בעולם של העברת שידורים מוצפנים על רשת האינטרנט ועל רשת ה-3G, והינו אחד המורכבים והגדולים שחברות מדיה עשו בשנים האחרונות. אנחנו גאים לעמוד בסיומו של מהלך כה מורכב, כשאנו ערוכים לעתיד עם יכולות מתקדמות, גמישות ושירות, המעניק פתרון מצוין ללקוחותינו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים