לאומי קארד משיקה תשלום בחניונים באמצעות הארנק הסלולרי

השירות החדש ייכנס תחילה לשימוש ב-50 חניונים ברחבי תל אביב

לאומי קארד משיקה שירות תשלומים אוטומטי מלא בחניונים באמצעות יישום הארנק הדיגיטלי שלה. חוויית התשלום תסתכם בלחיצת כפתור אחת, כאשר היישום יזהה אוטומטית את הרכב ואת אמצעי התשלום של הלקוח שנרשם לשירות – ללא צורך בכרטיס החניה ובהזנת פרטים או קוד.

בשלב ראשון יינתן השירות בכ-50 חניונים ממוכנים של "אחוזות החוף" ברחבי תל-אביב, כאשר לתושבי העיר תכובד אוטומטית הנחת התושב. בהמשך יורחב השירות לערים נוספות.

איך זה עובד?
בהרשמה ראשונה לשירות תשלום בחניון ביישום הארנק הדיגיטלי, יתבקש הלקוח להוסיף את מספר הרכב לפרטי כרטיס האשראי שכבר משויכים ליישום. בכניסה לחניון יזוהה הרכב אוטומטית, והלקוח יקבל הודעה למכשיר הנייד לאישור התשלום ביישום. ביציאה מהחניון ייפתח השער אוטומטית ללא צורך בפעולה נוספת, וללקוח תישלח הודעה נוספת עם פרטי התשלום. החיוב יתבצע ביציאה לפי משך החניה בפועל, ובמקביל תישלח ללקוח חשבונית מס בדואר האלקטרוני.  אם הלקוח בחר שלא לעדכן את מספר הרכב באפליקציה, הוא יוכל לשלם ביישום באמצעות סריקת כרטיס החניה שהתקבל בכניסה לחניון.

בנוסף, היישום מציג רשימת חניונים סמוכים, הכוללת את תעריפי החניה, הנחיות ניווט לחניון הנבחר וכן את רמת התפוסה של החניונים. לקוחות שישתמשו בשירות יזכו בהטבה בגובה של עד 20 שקלים עבור החניה הראשונה באמצעות הארנק.

הארנק הדיגיטלי של לאומי קארד הושק בתחילת 2013 וכבר רשם כרבע מיליון הורדות. באחרונה נוספו לארנק שירותי תשלום והזמנת מוניות בשיתוף עם גט טקסי. בנוסף, היישום מאפשר גם הזמנה ותשלום בגין פינוקים והטבות, העברת כספים מאדם לאדם, צפייה וביצוע פעולות בחשבון הלקוח, נטילת הלוואות, קבלת התראות על פינוקים סביב הלקוח ועוד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים