קבוצת אמן תייצג את מוצרי וובסנס בישראל

במסגרת ההסכם בין השתיים, קבוצת אמן תשווק ותמכור את מוצרי חברת האבטחה בשוק הישראלי

קבוצת אמן תייצג את וובסנס (Websense) בישראל. במסגרת ההסכם בין השתיים, קבוצת אמן תשווק ותמכור את פתרונותיה של האחרונה, שיכללו מעתה במערך המוצרים של הקבוצה.

וובסנס מפתחת מערכת אבטחה כוללת לרשתות ארגוניות, למניעת הסיכונים שנוצרים כיום מפעילות משתמשים. המערכת כוללת רבדים שונים לצורך מתן הגנה ואבטחת מידע – החל מחסימת הגישה למקורות מידע עוינים, דרך סינון ושליטה על תעבורה ברשת ועד לשליטה מלאה באפליקציות ויכולות הקישור של תחנת המשתמש. חברת האבטחה נותנת דגש רב על הימנעות מפגיעה בעבודה השוטפת של העובדים בכל עת, כך מסרה, וזאת כדי לאפשר פעילות עסקית מוגנת מאיומים הנובעים ממעבר של נתונים.

חיים קריגר, מנהל Proffesional Services בקבוצת אמן: "אנו מאמינים בפתרונות שהחברה מספקת ללקוחות ומרגישים שהם יסייעו לנו לספק ללקוחותינו את ההגנה הטובה ביותר בתחום זה. לקבוצת אמן ניסיון רב בתחום וזה היה רק עניין של זמן עד שנחבור ל-וובסנס".

גיא אילון, מנכ"ל וובסנס ישראל ומזרח אירופה: "לקבוצת אמן אחיזה גדולה בשוק האבטחה הארגונית בישראל, ולכן החלטנו לחבור אליהם. אנו מאמינים כי שותפות זו תניב הצלחה גדולה בכך שפתרונות החברה יגיעו לשווקים נוספים שטרם הגענו אליהם בישראל".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים