דיווחים: אפל תשיק את ה-iPhone 6 במאי 2014

האתר הסיני DigiTimes מפרסם כי ענקית הטכנולוגיה תשיק בקרוב מכשיר עם מסך גדול יותר באופן משמעותי מה-iPhone 5s ● טאבלט נוסף של החברה יושק ברבעון השלישי של 2014 ויציע מסך 12.9 אינץ'

אפל (Apple) מתכוונת להיכנס לתחום הפאבלטים והטאבלטים גדולי המסך – כך לפי דיווח של האתר הסיני DigiTimes. מקורות שונים דיווחו כי החברה תשיק את המכשיר הבא שלה כבר במאי 2014.

המכשיר החדש צפוי לכלול מסך גדול יותר באופן משמעותי מהטלפון הנוכחי של החברה, ה-iPhone 5s, שמציע מסך בגודל 4 אינץ'. שמועה זו מצטרפת לוותיקות יותר, לפיהן החברה בוחנת מכשירים עם מסכים בגדלים של 4.9 ו-6 אינץ'. כך או כך, נראה כי אפל מתכננת מסך יותר גדול באופן משמעותי עבור ה-iPhone 6.

האתר הסיני מרחיב ומדווח כי המכשיר החדש יהיה מצויד במערכת על שבב חדשה שתיוצר על ידי TSMC, חברת השבבים הטייוונית הלאומית, שתהיה מבוססת על ליטוגרפיה של 20 ננו-מטר. אינטל (Intel) מציעה כיום את מעבדי ה-Bay Trail שלה בליטוגרפיה של 22 ננו-מטר, אך עד מאי בשנה הבאה אמורים להגיע לשוק ראשוני המעבדים שמבוססים כבר על תהליך ייצור של 14 ננו-מטר.

המעבדים הללו גם אמורים לשמש את הטאבלט הבא של אפל, שיוצג כבר ברבעון השלישי של 2014. ההערכה היא שמדובר במכשיר שיציע מסך בגודל 12.9 אינץ'. הטאבלט הבא יורכב על ידי Quanta Computers והוא כבר צפוי לספק תחרות מבחינה מעשית למחשבי האולטרה-בוק, כולל אלו של אפל בעצמה – ה-MacBook Air עם מסכי ה-11 וה-13 אינץ'.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. חזי

    רק בגלל המסך עזבתי אותם צריך אצבע בעובי סיכה סיוט

אירועים קרובים