איך היתה השנה שלכם? תשאלו את גוגל ופייסבוק

שתי ענקיות האינטרנט מציעות כלים חדשים שאוספים את הרגעים החשובים של השנה החולפת, ומשתפים אותם עם החברים בפייסבוק ובגוגל פלוס

למי שלא בא, או שאינם מספיקים לשלוח מכתבי סוף שנה לחברים ומשפחה – מעתה אפשר לתת לגוגל (Google) ולפייסבוק (Facebook) לעשות את העבודה עבורכם. שתי ענקיות האינטרנט מציעות כעת כלים חדשים שאוספים את הרגעים החשובים של השנה החולפת ומשתפים אותם עם אנשי הקשר ברשתות החברתיות.

בגוגל פלוס (+Google) נקראת האפשרות Auto-Awesome והיא נראית מרשימה יותר מזו של פייסבוק, משום שהיא בונה משהו חדש ולא רק אוספת מחדש פוסטים מהשנה האחרונה – בתנאי שפרסמתם תמונות או סרטונים בחשבון הגוגל+ שלכם. כך, גוגל אורזת את מה שנראה בעיניה כתמונות וסרטוני הווידיאו הטובים ביותר של בעל החשבון במהלך השנה החולפת, ויוצרת סרטון יו-טיוב (YouTube), כמו אלה שבכתובת הבאה, לדוגמה.

תכונת ה-Auto-Awesome בוחנת תמונות וסרטונים שפרסמו אנשים בחשבונות גוגל+ ומפעילה עליהן פעולות מסוימות: למשל, חיבור של קבוצת תמונות לסרטון אנימציה. באחרונה אפשרה התכונה הזאת גם קישוטים עונתיים, כמו הוספת פתיתי שלג לתמונות עם נוף מושלג.

בפייסבוק מציעים סיכום צנוע יותר ומסבירים, כי "סיכום השנה שלך הוא אוסף הרגעים החשובים בפייסבוק מהשנה האחרונה, כולל אירועים, פוסטים פופולאריים ששיתפת ופוסטים שחבריך תייגו אותך בהם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים