טלפון הברזל: הכירו את הסמארטפון היוקרתי המצופה בטיטניום

המכשיר המסקרן יוצע במהדורה מוגבלת ויכלול מתכת מתעשיית המטוסים והחלל ● כמה עולה התענוג?

גרסו (Gresso) האמריקנית השיקה את Radical R1, טלפון מיוחד במינו שמצופה בטיטניום דרגה 5 – מתכת שנמצאת בשימוש בתעשיות המטוסים והחלל. החברה תמכור רק 999 יחידות ממנו, ממוספרות, תמורת לפחות 1,800 דולר. במקרה שהלקוח ירצה שהלוגו עם שם החברה ייוצר עבורכם ידנית בצבעי זהב, צהוב או לבן, תיאלצו להיפרד מעוד 300 דולר.

המכשיר מורכב באופן ידני והגוף עובר ליטוש מיוחד שמקנה לו ברק טבעי שאמור להישאר כך לעד. הוא מכיל בין השאר חיישני מגע מעוצבים מטיטניום ולוחית הלוגו עוברת ליטוש ידני.

התצורה של Radical R1 נעה בין בינונית לגבוהה: מערכת ההפעלה היא אנדרואיד (Android) בגרסה 4.1.2, והמסך שלו הוא בגודל 4.5 אינץ' ומציע רזולוציה של 960×540 פיקסלים בלבד. הוא מצויד במעבד מרובע ליבות במהירות 1.2 ג'יגה-הרץ ומגיע עם זיכרון של 4 ג'יגה-בייט עבודה ו-32 ג'יגה-בייט אחסון. המצלמה האחורית שלו היא באיכות של 8 ג'יגה-בייט ומכיוון שהוא עשוי ממתכת בכל חלקי הגוף, הוא עבה למדי – 12 מ"מ, ושוקל 219 גרם.

לפי החברה, הליטוש הסופי של הטלפון כולו מבוצע באופן ידני, בתהליך שאורכו כארבע שעות, כדי להקנות לליטוש את הקווים הנכונים בכל חלקי הטלפון. היא גם טוענת שהקשיחות של המכשיר ושל הכפתורים מעניקים לגוף שלו עמידות ארוכה יותר מכל טלפון אחר בשוק.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים