גוגל מקדמת בניית שדה תעופה ל-"מטוס המסיבה"

ענקית האינטרנט תחל בחודש הבא בבניית טרמינל מיוחד עבור הצי האווירי שלה, בין היתר גם למטוס המפורסם של החברה, בהשקעה של 82 מיליון דולר

גוגל (Google) תחל בחודש הבא בבניית טרמינל פרטי בעלות של 82 מיליון דולר. הטרמינל העתידי ייבנה עבור מטוסי ענקית האינטרנט, בשדה התעופה הבינלאומי בסן חוזה, קליפורניה.

התוספת הנוצצת לשדה התעופה תשמש לאחסון ותחזוקת המטוסים של בכירי גוגל, כמו גם עבור חברות נוספות מעמק הסיליקון, בהן HP. הבכירים לארי פייג', סרגיי ברין ואריק שמידט הם בעליהם של שמונה מטוסים פרטיים, בהם גם מטוס 767 שנערכו בו התאמות, המכונה גם "מטוס המסיבה".

המתקן, שישתרע על פני 117 דונמים, יתוחזק על ידי חברת התעופה הפרטית Signature Flight Support ויכלול טרמינל למנהלים, האנגרים ומתקנים לתחזוק מטוסים וקיר שלם של צמחייה ירוקה. עיצוב המבנה יהיה מזמין וידידותי לעומת שדות תעופה רגילים, כך על פי הדיווחים, ויכלול חופת הצללה ענקית מרושתת מעל טרקלין חיצוני של טרמינל מהודר.

לפי הפרסומים, הפרויקט ייצר 200-150 משרות חדשות בבנייה ויספק הכנסות שנתיות של 2.6 מיליון דולר לשדה התעופה כדמי שכירות. נתונים אלה אולי ישקיטו מעט את הסערה שהתחוללה באחרונה בעקבות דו"ח של מפקח נאס"א, לפיו בכירי החברה ניצלו לרעה הטבה ממשלתית כדי לזכות בהנחות ענק לדלק מטוסים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים