תוכן שיווקי

הטכנולוגיות הכי חמות מפשירות את השלגים בכנס המפתחים הענק של סלע

26/12/2013 15:59

בזמן שהשלג הפשיר הסתיים לו בהצלחה עוד יום של כנס ה-SDP (ר"ת Sela Developer Practice).

בגלל הסופה בירושלים נשאר ה-CTO של סלע, סשה גולדשטיין, נצור בירושלים, אך הטכנולוגיה נחלצה לעזרתנו וההרצאות של סשה הועברו בשידור ישיר על גבי מסכי ענק.

יותר מ-150 חברות, מקטנות ועד גדולות, התכנסו כדי לשמוע, זו השנה השישית ברציפות, את מיטב המומחים והמרצים בטכנולוגיות הפיתוח של מיקרוסופט (Microsoft). מרצים מהשורה הראשונה, וביניהם לא פחות מחמישה MVP's, העבירו הרצאות וסדנאות השנה והביאו מניסיונם את הסטנדרטים הבינלאומיים של הרצאות בכנסים בחו"ל.

מספר ישי רם, סמנכ"ל סלע: "בכל שנה אנחנו שמחים לחשוף, לעתים בפעם הראשונה, טכנולוגיות חדשות לקהל המשתתפים, וגאים לראות איך השוק הישראלי מאמץ בברכה את החידושים".

הכנס הינו חלק משותפות ארוכת שנים בין סלע לבין מיקרוסופט ותוכנה ישירה, ומעניק הזדמנות פז ללמוד מגדולי המומחים בשוק הטכנולוגי על כל מה שחדש בטכנולוגיות מיקרוסופט.

בכנס נרשמו יותר מ-1,000 משתתפים, כאשר השנה נוספו לו מספר חידושים:

נוסף יום בבית המלון, בו מתקיימות הרצאות פופולריות בכיתות ענק, במתכונת כנסים בחו"ל.

בנוסף, לאור דרישת הקהל, נפתח מסלול מיוחד ומבוקש למקבלי החלטות שכולל הרצאות שמיועדות לדרג ניהולי וחושפות את תוכניות העתיד של מיקרוסופט.

כמו כן, מתחם הנטוורקינג הורחב ונוספה האופציה לקבוע מראש שיחות אחד על אחד עם מומחי סלע. במתחם ניתן היה להתייעץ עם המומחים בנושאים כגון: Web ,Server and Cloud ,Visual Studio and ALM ,Mobile and Client וכן לשמוע ולראות רעיונות חדשים קורמים עור וגידים, קשרים עסקיים שנטווים, פתרונות שניתנים לבעיות פיתוח מורכבות ועוד.

הקהל המסוקרן בכנס ה-SDP

מתחם החסויות השנה היה שוקק חיים והמפתחים נחשפו בו לאפשרויות המיוחדות שמציעים השותפים של סלע. בין הביתנים הפופולריים היה הדוכן של סלע הודו, בו ניתן היה לשמוע על פתרונות להקמת מרכזי פיתוח ובדיקות OffShore גם מעבר לים, בניהול ישראלי.

בין דוכני השותפים האחרים ניתן היה למצוא את מיקרוסופט, שהציגה את החידושים ב-Visual Studio 2013; נוקיה (Nokia), שהציגה את תוכנית DVLUP למפתחים; AOL, שהציגה את פלטפורמת הווידיאו שלה; ו-Checkmarx, שפיתחה כלים ייחודיים לבדיקה ואנליזה של קוד ומזהה פרצות ובעיות אבטחה.

סלע – מומחיות שנבנתה עם השנים
כמיטב המסורת השנתית, הציע הכנס של סלע יותר מ-50 סדנאות והרצאות מקצועיות שעסקו במגוון עולמות התוכן של Windows Azure ,Web ,Server and Cloud ,Visual Studio and ALM ,Mobile and Client.

מספרת סיגל גרוסי, מנהלת השיווק בסלע: "שמחנו לראות נוכחות של כל התעשייה. רוב המנהלים והמפתחים בכנס כבר מכירים בערך שהוא נותן לעבודת הפיתוח, ומצפים לכל כנס מחדש. מעבר לזה, אנחנו שמחים לראות בכל כנס חברות חדשות שצומחות ומצטרפות למעגל החברות שמטפחות את הידע וההתלהבות של צוותי הפיתוח שלהן. הפידבקים שהתקבלו עד כה מדהימים. המשתתפים מאוד מרוצים מרמת ההרצאות, מהמגוון ומהארגון, ולא פחות חשוב – מהאווירה המיוחדת, שאין כמותה גם בכנסים בחו"ל".

אירועים קרובים