מנמ"רית עיריית רמת השרון, לאה בן טובים, פורשת מתפקידה לאחר 14 שנים

תקודם למנהלת רשת הספריות העירונית בעיר ● סגנה צחי שלום מונה לממלא מקום זמני ● "אני מסיימת את תפקידי בסיפוק, לאחר שהשלמנו מכרז אסטרטגי גדול מאוד של החלפת מערכות הליבה", מספרת בן טובים בשיחה עם אנשים ומחשבים

מנמ"רית עיריית רמת השרון, לאה בן טובים, הודיעה היום (א') על סיום עבודתה לאחר 14 שנים בתפקיד. היא קודמה לתפקיד מנהלת רשת הספריות העירוניות בעיר. כממלא מקום זמני מונה צחי שלום, סגנה של בן טובים.

"עולם הספריות אינו זר לי, ומבחינתי, המעבר הוא סוג של סגירת מעגל שכן את דרכי המקצועית התחלתי כמידענית. בתפקידי החדש אני מתכוונת לשלב את עולם המידע והמיחשוב בעולם הספרים האהוב עלי – למרות הקוטביות לכאורה בין העולמות", אומרת בן טובים בשיחה עם אנשים ומחשבים.

בן טובים החלה את תפקידה כמנמ"רית עת נערכה העירייה לבאג 2000 וקידמה פרויקט בנושא. "זו היתה המשימה הראשונה המרכזית שלי; היא התנהלה כמו מבצע צבאי לכל דבר, וזו היתה מבחינתי הצלחה לא קטנה", היא מספרת. בין היתר היא הייתה מעורבת בפרויקטים הבאים: הקמת פורטל חינוכי, פרויקט טכנאים לבתי הספר, טיפול בהתקנת והכנת מאגרי מידע שמותאמים לרגולציה ופרויקט GIS ענק.

"אני מסיימת את תפקידי בסיפוק, לאחר שהשלמנו מכרז אסטרטגי גדול מאוד של החלפת מערכות הליבה", מפרטת בן טובים. "במכרז, שהסתיים לפני שנה, זכתה החברה לאוטומציה, בהיקף של עשרות מיליוני שקלים ואני שמחה לומר שהוא מתנהל כסדרו ועולה לאוויר".

מחלקת ה-IT ברמת השרון כוללת שלושה אנשים בשכר מלא וכן מספר עובדים במיקור-חוץ, בהיקפי משרה שונים. המחלקה משרתת 250 משתמשים עובדי העירייה, וכן 1,000 עמדות במערכת החינוך ובתי הספר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים