Arrow ECS תפיץ את מוצרי וובסנס בישראל

החברה האמריקנית מפתחת מערכת אבטחה כוללת לרשתות ארגוניות, למניעת הסיכונים שנוצרים מפעילות משתמשים ● דורון דרייר, מנכ"ל Arrow ECS ישראל: "אנו שמחים ומברכים על כך על בחירתה של וובסנס. מוצרי החברה משלימים את קו מוצרי האבטחה שלנו בצורה מיטבית"

Arrow ECS תפיץ בישראל את מוצרי חברת האבטחה וובסנס (Websense). ההסכם בין השתיים, שנחתם בימים אלה, הגיע לאחר מכרז בן מספר חודשים.

החברה האמריקנית מפתחת מערכת אבטחה כוללת לרשתות ארגוניות, למניעת הסיכונים שנוצרים כיום מפעילות משתמשים. המערכת כוללת רבדים שונים לצורך מתן הגנה ואבטחת מידע – החל מחסימת הגישה למקורות מידע עוינים, דרך סינון ושליטה על תעבורה ברשת ועד לשליטה מלאה באפליקציות ויכולות הקישור של תחנת המשתמש. חברת האבטחה נותנת דגש רב על הימנעות מפגיעה בעבודה השוטפת של העובדים בכל עת, כך מסרה, וזאת כדי לאפשר פעילות עסקית מוגנת מאיומים הנובעים ממעבר של נתונים. מוצרי החברה נמצאים ברביע המוביל בריבוע הקסם (Magic Quadrant) של גרטנר (Gartner) בתחומי האבטחה השונים.

"אנו שמחים ומברכים על כך שוובסנס בחרה ב-Arrow ECS כמפיצת מוצריה בישראל", אומר דורון דרייר, מנכ"ל Arrow ECS ישראל. "מוצרי החברה משלימים את קו מוצרי האבטחה שלנו בצורה מיטבית. מפת איומי הסייבר העולמית מחייבת ארגונים להיערך בעזרת שכבות הגנה שונות על מנת להתמודד עם סביבה מורכבת של איומים. וובסנס מספקת מענה מצוין לאבטחת גלישה ולמניעת דלף מידע ארגוני".

גיא אילון, מנכ"ל וובסנס ישראל ומזרח אירופה, הוסיף: "הבחירה שלנו ב-Arrow ECS ישראל אינה מקרית. היא תוצר של שילוב בין שותפות אמתית ומוצלחת, ארוכת שנים, הקיימת בין Arrow ECS העולמית ובין וובסנס".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים