תוכן שיווקי

ExtraHop השיקה פתרון ניטור ביצועים ייחודי עבור AWS

29/12/2013 15:07

כדי להשלים ולשפר את השירות, ExtraHop השיקה פתרון לניטור תשתיות הענן המוצעת על ידי אמזון. השירות כולל יכולות ניטור מתקדמות של היישומים השונים הרצים על תשתית ה-AWS (ר"ת Amazon Web Services). הפתרון ממומש על ידי אינטגרציה המבוצעת כל גבי תשתית ה-AWS ושליחה של המידע העובר בין השירותים השונים אל מערכת הניטור.

הפתרון מבצע ניטור מעל גבי תשתיות והשירותים של AWS והם: EC2 ,RDS ,S3,ELB ו-Auto-Scaling. בעזרת פתרון זה, ארגונים יכולים לבצע אבחון, כגון אלו מערכות להעביר ל-AWS. לאחר ההעברה ניתן לבצע אופטימיזציה לביצועים, ניטור והגדרת SLA ברמת השירות וניטור הרשאות גישה ל-S3.

עם הפתרון של ExtraHop ניתן לנטר ולטייב את הביצועים של מסד הנתונים מעל גבי ה-AWS, תוך ניטור רמת טרנזקציה בודדת (נפח שאילתות, שגיאות). כמו כן ניתן לזהות את יישומי מסד הנתונים הטובים ביותר שניתן להעביר ל-AWS. עם המעבר, המערכת מספקת מדדים מפורטים ברמת הטרנזקציה אשר מאפשרים לזהות, לאבחן ולשפר את ביצועי השאילתות.

באשר למשתמשי הקצה – ExtraHop מאפשרת לצוותי ה-IT התבוננות על אירועי ELB ויכולת שינוי ה-Sizing (הרחבת קיבולת EC2) אשר משפיעים על משתמש הקצה. כמו כן ניתן להגדיר בצורה מושכלת יותר את מדיניות ה-ELB וה-EC2 (לאמוד אותם בצורה נכונה) כך שתתהווה פריסה חדשה (אוטומטית) אשר תזהה ותגיב מיידית לשינויים – דבר שימזער את ההשפעה של משתמשי הקצה.

"אמנם CloudWatch של Amazon מאפשר ניטור שכולל ניצול CPU ו-Latency וכמות בקשות, בנוסף להגדרת מדדים נוספים כגון ניצולת זיכרון וכמות שגיאות. אולם הפתרון של ExtraHop מאפשר לקבל מדדים מעמיקים יותר כגון זמן עיבוד ו-Network Latency", אומר רן גת מנהל המוצר של ExtraHop בבינת אלקטרוניקה.

"השילוב של ExtraHop ו-CloudWatch מאפשר למשתמשים ב-AWS להבין כיצד המשאבים השונים מנוצלים, בניגוד לניטור של אילו משאבים מנוצלים. היכולת לגשת אל הנתונים הגולמיים (Wire Data) מאפשרת ניטור בין EC2 ל-S3 ספציפיים, וכך מתאפשר ניטור בכל השכבות התשתית".

ExtraHop היא המובילה העולמית בתחום ניתוח נתונים בזמן אמת. פלטפורמת הבינה התפעולית של ExtraHop מנתחת את כל התקשורת מקצה לקצה L2-L7. גישה חדשנית זו מספקת נראות וקורלציה בין כל רבדי היישומים, זמינות, ואבטחה בסביבות IT המורכבות והדינמיות של היום. הפלטפורמה זכתה בפרסים רבים מ-Interop ,TechTarget  ואחרים.

הפתרון משווק בארץ על ידי חברת בינת אלקטרוניקה, הנציגה הבלעדית של ExtraHop בישראל.

לפרטים נוספים: 052-6020002

אירועים קרובים