עיריית פתח תקווה החלה בהטמעת AgilePoint לניהול תהליכים עסקיים; ההיקף: מאות אלפי שקלים

הפתרון, המיוצג על ידי SRL מוצרי תוכנה, יוטמע בתהליך האורך שלושה עד שישה חודשים ובסופו ישרת 600 ממשתמשי המחשב בעירייה ● AgilePoint כולל רכיבים ופתרונות לתכנון ותיעוד, מיכון, הרצה וניהול תהליכים, ניטור ובקרה, ובינה תהליכית עסקית ● רן שלום, מנמ"ר עיריית פתח תקווה: "מטרתנו – לשפר את השירות לתושבים"

SRL מוצרי תוכנה מקבוצת אומניטק, חלק מקבוצת מלם-תים, החלה בהטמעת פתרון ניהול התהליכים העסקיים של AgilePoint בעיריית פתח תקווה. הפרויקט החל בימים אלה ויתפרס על שנת 2014. עלותו של הפרויקט נאמדת במאות אלפי שקלים.

AgilePoint מיוצגת בישראל על ידי SRL מוצרי תוכנה מקבוצת אומניטק, והיא גם האינטגרטורית לפרויקט למיכון התהליכים העסקיים של העירייה. הפרויקט צפוי לשרת בשלב הראשון כ-200 משתמשים, ובסופו – כ-600 ממשתמשי המחשב בעירייה. הטמעת כל תהליך עסקי אורכת בין שלושה חודשים לשישה, ובעתיד הקרוב הטמעות התהליכים העסקיים ייעשו במקביל.

פתרון AgilePoint מספק מענה כולל לניהול מחזור החיים המלא של תהליכים מקצה לקצה בתחום הארגון ומחוצה לו, כך על פי החברה. AgilePoint כולל רכיבים ופתרונות לתכנון ותיעוד, מיכון (WorkFlow), הרצה וניהול תהליכים, ניטור ובקרה, ובינה תהליכית עסקית. כל זאת למגוון תהליכים בארגון – החל מפשוטים וקצרים ועד תהליכי ליבה מורכבים וחוצי מערכות וארגון.

המניע לפרויקט הוא רצונה של עיריית פתח תקוה בחרה לייעל את התהליכים העסקיים והתפעוליים, על ידי איפיונם ומיכונם, כל זאת תוך יצירת שקיפות בין המחלקות השונות בעירייה ומניעת  "צווארי בקבוק" בהתקדמות התהליכים, שיאפשרו לקצר משמעותית את זמני מתן השירות לתושבי העיר תוך עמידה ב-SLA מוגדר.

רן שלום, מנהל אגף מערכות מידע בעיריית פתח תקווה: "הכלי מאפשר לנו ליצור ולנהל את התהליכים העסקיים בעירייה באופן ממוחשב, ומטרתנו היא לשפר את השירות לתושבים. לאחר שהתהליך יהיה ברמת בשלות גבוהה, ננגיש אותו לתושבים באמצעות אתר האינטרנט. קלות היישום וההטמעה של AgilePoint, לצד מבנה עלויות גמיש ואטרקטיבי של הפתרון, מביאים לנו יחס עלות/תועלת כדאי".

דרור ישראל, מנהל מכירות ב-SRL מוצרי תוכנה מקבוצת אומניטק, הוסיף כי "AgilePoint מוטמע בעשרות חברות וארגונים בארץ. יישום הפתרון בעירייה יאפשר לה לייעל את התהליכים התפעוליים והעסקיים, תוך חיסכון במשאבי זמן ועלויות, שיביאו לשיפור שביעות הרצון – הן של משתמשי העירייה בעבודתם השוטפת והן של תושבי העיר, שיזכו לשירות מהיר ויעיל יותר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים