חדש בגולן טלקום: טלפון כשר

חברת הסלולר השיקה כרטיס סים המאושר על ידי ועדת הרבנים וחוסם גישה לשירותי תוכן, הודעות טקסט וגלישה באינטרנט

טלפונים ייחודיים למגזר החרדי. צילום אילוסטרציה: אימג'בנק

מהפכת הסלולר מגיעה גם למגזר החרדי: גולן טלקום הודיעה היום (ב') על כניסתה לפלח שוק הסלולר החרדי עם השקת כרטיס סים (SIM) כשר, לאחר שחתמה על הסכם עם ועדת הרבנים לענייני תקשורת. במסגרת ההסכם, תשווק שחקנית הסלולר כרטיסי סים כשרים ומאושרים על ידי ועדת הרבנים לציבור החרדי.

כרטיס הסים הכשר של גולן טלקום עומד בכל הדרישות, בהן חסימת גלישה, הודעות טקסט, שירותי תוכן ועוד. הוא מותאם למכשירים סלולר כשרים, המאושרים גם הם על ידי ועדת הרבנים.

החבילות המוצעות עם כרטיסי הסים הכשרים הן באותה מתכונת של חבילות מבצע סוף שנה של גולן טלקום לכל השוק: חבילת 59 שקלים לחודש למשך שנה (לאחר שנה – 99 שקלים לחודש), הכוללת שיחות ללא הגבלה ל-55 יעדים נייחים בחו"ל (בארה"ב ובקנדה זה כולל גם ניידים); וחבילת 9.99 שקלים לחודש, הכוללת 60 דקות שיחה ליעדים מקומיים ול-55 יעדים נייחים בחו"ל (בארה"ב ובקנדה זה כולל גם ניידים).

"במסגרת השירותים החינמיים שגולן טלקום מציעה ללקוחותיה, כעת גם לקוחות שישתמשו בסים כשר יוכלו לקבל שני מספרים בינלאומיים בחו"ל, המאפשרים ליקיריהם בחו"ל לבצע שיחות בינלאומיות מחו"ל לישראל בתעריף של השיחה המקומית – כמקובל במקום הימצאו של המתקשר", מסר מגולן טלקום.

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. diloya

    מחזיק אצבעות לגולן טלקום והוא עוד יוביל במס' הלקוחות ולשנים רבות

  2. מבין בפלאפונים

    גולן טלקום החליטו שיש להם אישור של ועדת הרבנים אפילו שזה לא מתחיל להיות קרוב למציאות ועדת הרבנים לענייני תקשורת לא נתנה להם שום אישור והראיה שאי אפשר לנייד מספרים מסלקום לגולן

אירועים קרובים