תוכן שיווקי

ארגונים מעדיפים את פלטפורמת ה-MDM של MobileIron

30/12/2013 16:31

מחקר חדש של חברת המחקר 451Research לבחינת שוק אבטחת המידע מגלה כי תחום ה-MDM הוא הסקטור הצומח במהירות הרבה ביותר – הן לשנת 2013 והן בציפיות לשנת 2014. המחקר, שכלל סקירה של 48 תחומים שונים בתוך שוק אבטחת המידע, גם מראה העדפה בולטת של ארגונים בכוונה לרכוש את פלטפורמת ה-MDM של MobileIron, ספקית עולמית של פלטפורמת ניהול מוביליטי ואבטחת מידע, לעומת מתחרותיה, ואת המובילות של MobileIron בנתח השוק של יישום פתרונות MDM בארגונים.

ממצאי המחקר מראים כי הגידול בהוצאה בתחום ה-MDM (ר"ת Mobile Device Management) הוא הגבוה ביותר לשנת 2013 בשוק אבטחת המידע. 41% מהנסקרים אמרו שהארגונים שלהם הגדילו את ההוצאות בתחום בעיקר במענה לתופעה של עובדים שמכניסים לארגון מכשירים פרטיים לשימושם (Bring Your Own Device). המספר הזה אף צפוי לגדול בשנת 2014, כאשר 46% מהנשאלים אמרו שבכוונתם אף להגדיל יותר את ההוצאה על תחום ה-MDM.

יונתן טורצקי, מייסד ומנכ"ל חברת Extendהמחקר גם מצא כי 60% מתוך 207 הארגונים שנסקרו במחקר כבר יישמו פתרון MDM, ושתחום זה יש לו את המספר הגבוה ביותר של פיילוטים ותוכניות ליישום בטווח הזמן הקרוב, זאת ביחס לשאר 48 הטכנולוגיות שנסקרות במחקר.

חברת המחקר ביצעה את המחקר בין החודשים אפריל לאוקטובר השנה בקרב מנהלי מערכות מידע ומנהלי אבטחת מידע מ-207 ארגונים עם הכנסות של 100 מיליון דולר ומעלה. 72% מהארגונים הנסקרים היו עם יותר מ-5,000 עובדים, ומתוך כלל הארגונים 46% היו ממגזרי הפיננסים, בריאות, תרופות וריטייל.

מוקדם יותר השנה הוכרה MobileIron שנה שלישית ברציפות כ-Leader במחקר השנתי של תחום ה-MDM אותו פרסמה חברת המחקר גרטנר. בנוסף, פתרונות החברה זכו בקונגרס המובייל השנתי בברצלונה בתואר Best Enterprise Mobile Service, והיא גם הוכרה שנה שנייה ברציפות על ידי פירמת המחקר STKI כמובילה את תחום ה-MDM בשוק המקומי. בישראל MobileIron מיוצגת בלעדית על ידי חברת Extend בניהולו של יונתן טורצקי.

פתרונות MobileIron הוטמעו על ידי למעלה מ-5,000 ארגוני אנטרפרייז ברחבי העולם, כאשר 50% מכלל לקוחות החברה הם מחוץ לצפון אמריקה. שביעות הרצון מהשירות שמקבלים לקוחות MobileIron נאמדת ביותר מ-95%, זאת בזכות ההשקעה הגדולה של החברה בהקמה והכשרה של מערך טכנולוגי גלובאלי לשירות הלקוחות ולסיוע ביישום הפתרונות.

יונתן טורצקי, מנכ"ל Extend, המייצגת בלעדית את פתרונות MobileIron בישראל, מסר כי "המחקר החדש מחזק את הידיעה והתחושה ששוק פתרונות ה-MDM הוא אחד החמים בשוק, ונמצא בסדרי עדיפות גבוהים במגזר הארגוני. הסיבה לכך היא כפולה – מצד אחד ארגונים רוצים לנצל טוב יותר את הפוטנציאל הגלום במובייל כדי לשפר את התהליכים העסקיים שלהם, דבר שמביא גם להגדלת התפוקה וגם מעודד התייעלות ארגונית. אך באותו זמן, גם העובדים דורשים להשתמש במכשירי מובייל חכמים שמאפשרים להם זמינות גבוהה וחיבוריות לארגון מכול מקום ובכול זמן".

הוא הוסיף כי "המחקר גם מצביע על כך שהפתרון של MobileIron מוביל בצורה ברורה את התחום – הן בהיבט של הטמעות, ובהיבט של כוונות רכישה ושימוש. אחד היתרונות המרכזיים של פלטפורמת MobileIron הוא ביכולת שלה לנהל סביבות מרובות מערכות הפעלה למובייל, ומגוון רחב של מכשירי קצה – סמארטפונים וטאבלטים. הפלטפורמה נמצאה כמתאימה במיוחד לדרישות השוק הישראלי, כאשר פלטפורמת MobileIron הוטמעה, או נמצאת בתהליכי הטמעה, בעשרות ארגוני אנטרפרייז ומיד-מרקט בישראל, ובדגש על מגזרי הבריאות, תעשייה, ריטייל, היי-טק, ביטוח, פיננסים וביטחון".

לפרטים נוספים – לחצו כאן.

אירועים קרובים