משה וולף מונה למנכ"ל שב"א ומס"ב

וולף, לשעבר בכיר בבנק לאומי, ייכנס לתפקידו במהלך החודשים הקרובים ● הוא יחליף בתפקידו את גדעון מילויצקי, שייסד את החברות ב-1979 ומאז עומד בראשן

משה וולף, עד לא מזמן מבכירי אגף התיקשוב בבנק לאומי, מונה למנכ"ל החברות שירותי בנק אוטומטיים (שב"א) ומרכז סליקה בנקאי (מס"ב), וייכנס לתפקידו במהלך החודשים הקרובים. מועצת המנהלים המאוחדת של שתי החברות האלה אישרה את המינוי ביום ה'. וולף יחליף בתפקידו החדש את גדעון מילויצקי, שהקים את שתי החברות ב-1979 ומשמש כמנכ"ל שלהן מאז.

וולף פרש מבנק לאומי לאחר תשע שנים, במהלכן מילא שורה של תפקידים בכירים, שהאחרון שבהם היה ראש אגף ייצור בחטיבת התפעול והמיחשוב. הוא כיהן בתפקיד זה לאחר שהחליף את מרדכי ששון, שמונה למבקר הפנימי של הבנק. בנוסף, הוא שימש כממלא מקום זמני של המנמ"ר הראשי של הבנק, איציק מלאך, עד כניסתו לתפקיד של מחליפו, דן ירושלמי. האחרון הוא שמינה את וולף לעמוד בראש אגף הפיתוח וכסגנו בפועל. וולף (אל"מ במיל') שירת בצבא ביחידות טכנולוגיות בכירות ואף זכה בפרס ביטחון ישראל.

שב"א היא חברת שירותים משותפת של חמשת הבנקים הגדולים: הפועלים, לאומי, דיסקונט, מזרחי-טפחות והבינלאומי. החברה מפעילה רשת תקשורת בין בנקאית, שמאפשרת ללקוח של בנק למשוך מזומנים גם במכשירי כספומט של בנקים אחרים. היא פעילה גם בתחום של סליקת כרטיסי אשראי, בכך שהיא מקשרת בין המסופים בנקודות המכירה לחברות האשראי.

בנוסף, שב"א ומס"ב מהוות צומת התקשרות ונתב עסקות בין חברות האשראי למסופי האשראי, על בסיס מערכת תוכנה בשם אשראית (POS), שמותקנת בבתי העסק בישראל ונועדה לצורך הפעלה וכיבוד כרטיסי אשראי שמונפקים בארץ ובחו"ל. הן מתפעלות את התקשורת בין המכשירים בנקודות המכירה לחברות האשראי, לצורך אישורי עסקה בקשר ישיר, וכן מרכזות את כל העסקות לחברות האשראי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים