אורנג' מצילה בדרך: משיקה שירות S.O.S לרכבים

השירות, בשיתוף עם פוינטר, יפעל ללא הפסקה והחברה מתחייבת לענות לפניות בתוך 20 שניות

אורנג' משיקה שירות S.O.S במסגרת הסכם עם חברת פוינטר, שיאפשר ליצור קשר מיידי לסיוע, איתור והפעלת גורמי הצלה. השירות יוצע לבעלי מכשיר הסמארטפון הקבוע לרכב Voyager. עוד יוכלו הלקוחות, לפי רצונם, להזמין שירותי דרך נוספים. החברה מצידה מתחייבת למענה בתוך מקסימום 20 שניות.

השירות החדש יפעל 24 שעות ביממה שבעה ימים בשבוע ויאפשר לנהג או לנוסעים ליצור קשר עם מוקד ייעודי לצורך שירותי איתור וסיוע במידת הצורך. כפתור S.O.S ייעודי במכשיר ייצור את הקשר עם מוקדן בפוינטר וישלח באופן אוטומטי את מיקום הרכב למוקד.

בנוסף, מציעה החברה חבילת שירותים ייעודית, בעלות של 20 שקלים לחודש, הכוללת אספקת דלק, החלפת נורה, פריצת הרכב, הוצאת רכב תקול מחניון תת קרקעי ועוד, או שיוכלו להזמין כל שירות מאלה על פי קריאה.

כאמור, בשלב הראשון השירות מופעל רק במכשיר ה-Voyager, אולם בהמשך יורחב לטלפונים נוספים. בשנה הראשונה יינתן השירות ללא תשלום ואחר כך יעלה המחיר ל-9.90 שקלים בחודש.

נעמה גת, סמנכ"לית השיווק של קבוצת פרטנר, ציינה עם השקת השירות כי "התאמת המוצרים לצרכי הלקוחות ולעולמות שבהם הם פעילים הוא הכרחי. זיהינו את האבולוציה של עולם התקשורת הניידת גם בעולם הרכב ולכן שמנו דגש רב על פיתוח מוצרים ושירותים בתחום זה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים