תוכן שיווקי

פורסטר מציינת את Relayware כספק חזק של הפלטפורמה לניהול קשרי שותפים PRM

06/01/2014 13:03

Relayware, חברה מובילה בתחום פתרונות PRM, שיתוף פעולה B2B ופתרונות תקשורת רב ערוצית גלובלית, הודיעה כי היא הוכרה כ-"Strong Performer" על ידי חברת המחקר פורסטר בדו"ח “The Forrester Wave: Partner Relationship Management (PRM) Platforms, Q4 2013". החברה קיבלה ציונים גבוהים ביותר עבור פורטל שותפים, תכנון עיסקי והתמיכה במובייל ובטאבלטים.

יותר מתמיד, מקצוענים בתחום ניהול הערוצים מחפשים פתרונות חדשים שיסייעו להם לאפשר, לנהל ולפתח נכס קריטי – הערוצים שלהם. בתגובה לאתגר זה ההולך וגדל, דור חדש של ספקי PRM התפתח והוא מקבל תשומת לב רצינית מעסקים שהצלחתם תלויה במידה רבה בביצועים של ערוצי המכירה העקיפים שלהם.

לדברי אנליסט פורסטר טים הרמון, "3.0 PRM הגיעה לרמת בגרות כדי להתמודד עם 80%-90% מהצרכים של מנהלי הערוצים ושל השותפים". בדו"ח שלו מחודש אוגוסט הוא בונה טיעון משכנע לגבי מדוע עכשיו זה הזמן שארגוני B2B צריכים לשקול ביצוע השקעות בתוכנת PRM מודרנית יותר.

בניתוח המקיף של שוק ה-PRM, פורסטר העריכה את החוזקות והחולשות של שבעה ספקים מובילים של פלטפורמת PRM. הספקים הוערכו נגד 40 קריטריונים, ששוייכו לשלוש קטגוריות כולל ההצעה הנוכחית, אסטרטגיה ונוכחות בשוק.

הדו"ח הדגיש כי "פתרון ה-PRM של Relayware הוא פלטפורמה מקיפה, נוחה להגדרה עם ניידות חזקה" וכי Relayware "מספקת מערך מקיף של פונקציונליות PRM על גבי מנוע חוקים עסקיים, הניתנים להרחבה בקלות באמצעות פלטפורמת REST ליישומי ממשקים (API)".

פורסטר מציינת כי שותפי הערוץ אימצו טכנולוגית מובייל מהר יותר מכל סוג אחר של חברות.

בדו"ח Forrester Wave, החברה הדגישה את יכולות המובייל של Relayware וציינה כי "המוצר משקף את חזונה של Relayware לגבי תמיכה בחברות שיש להן אקו-סיסטם נייד, כולל אפליקציית מובייל חזקה (עבור iOS ואנדרואיד), שמספקת כמעט את אותה פונקציונליות ששותף היה מקבל באמצעות פורטל השותפים של Relayware".

25% ממנהלי שיווק B2B בצפון אמריקה ובאירופה דיווחו שהם מרחיבים את יישומי התוכנה לניהול הערוץ שלהם ו-21% דיווחו כי הם מעוניינים או מתכננים ליישם מערכת חדשה.

"הדו"ח של פורסטר מגיע בנקודת זמן עסקית מעניינת מאוד", אמר מנכ"ל Relayware, מייק מורגן, "שבה חברות מכל הגדלים והצורות מכירות בכך שהשלב הבא של הצמיחה העסקית יבוא מניהול ושיתוף פעולה טובים יותר עם השותפים שלהם – בין אם הם סוחרים, מפיצים, משווקים או סוכנים. ובכל זאת, יחד עם ההתלהבות יש כמות שווה של דאגה שענקי ה-CRM המסורתיים אינם מתאימים לתת מענה לצרכיו הייחודיים של ארגון מוכוון ערוצים. הפתרון של Relayware תוכנן מהיסוד כדי להתמודד עם דרישות PRM 3.0 של היום, ואנחנו שמחים להיות מוכרים על ידי חברת אנליסטים עצמאית מכובדת שכזו כשחקן חזק בשוק. אנחנו מאמינים כי זה אומר שיש לנו פלטפורמה המסוגלת לעמוד בסטנדרטים הגבוהים של ארגוני מוכווני ערוץ".

לקבלת עותק חינם של הדו"ח לחצו כאן.

Relyware מיוצגת על ידי ChannelSmart, חברה מובילה בתחומה בישראל בתחום ה-Channel Development and Management.

אירועים קרובים