ורינט הישראלית רוכשת חברת תוכנה אמריקנית תמורת יותר מחצי מיליארד דולר במזומן

רכישת קאנה, ספקית פתרונות שירות לקוחות המוטמעים בענן ובתשתית הלקוח עבור ארגונים גדולים ובינוניים, תושלם במהלך הרבעון הכספי הראשון של השנה ● דן בודנר, מנכ"ל ורינט: "הרכישה תאפשר לנו לספק חבילת יכולות שלמה בתחום ה-Actionable Intelligence"

דן בודנר, מנכ"ל ונשיא ורינט

ורינט (Verint) מערכות הישראלית הודיעה על רכישת חברת התוכנה האמריקנית קאנה (KANA Software) תמורת 514 מיליון דולר במזומן. הרכישה תושלם במהלך הרבעון הכספי הראשון שיסתיים ב-30 באפריל השנה, בכפוף לאישורים רגולטורים.

ורינט מספקת מערכות ושירותים בתחום המודיעין העסקי והביטחוני ולה יותר מ-10 אלפי לקוחות. קאנה מספקת פתרונות שירות לקוחות המוטמעים בענן ובתשתית הלקוח, עבור ארגונים גדולים ובינוניים. פתרונות החברה מבוססים על הקשר ואיחוד המידע מהדרך שעושה הלקוח עם הסוכנים, באינטרנט, ברשתות חברתיות ובמובייל. באופן זה מפחיתים את זמן הטיפול בו ומעלים את שיעור ההצלחות אל מול הלקוחות. לחברה יותר מ-900 לקוחות ארגוניים, כולל רבות מחברות הפורצ'ן 500, ויותר מ-250 סוכנויות ממשלתיות. משרדיה של קאנה נמצאים בעמק הסיליקון שבקליפורניה, עם סניפים בכל העולם.

דן בודנר, מנכ"ל ורינט, אמר כי "רכישת קאנה תאפשר לנו לספק חבילת יכולות שלמה בתחום ה-Actionable Intelligence. פתרונות שתי החברות משלימים זה את זה ובכך יוצרים יכולת מקיפה שתסייע בשיפור ההתנהלות של ארגונים מול הלקוחות".

מארק דופל, מנכ"ל קאנה, הוסיף כי "יחד נספק תמונה בהירה של מי עושה מה, מתי, איך ולמה במסגרת פעילות שירות הלקוחות שלהם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים