ברוך גינדין פורש סופית מגרטנר וחוזר לנהל את קומסט שבבעלותו

קומסט ייצגה את גרטנר בישראל עד להקמת הסניף הרשמי של חברת המחקר, לפני כשנה ● בעקבות זאת, הפך גינדין לשכיר בחברה ושימש כיועץ לגרטנר ● כעת החליט לפרוש סופית

ברוך גינדין, שייסד לפני 28 שנים את פעילותה של חברת המחקר גרטנר (Gartner) בישראל וב-12 מדינות נוספות באזור, פורש סופית מתפקידו. הוא ייסד ומינף את פעילות גרטנר בישראל, ושירת את חברת המחקר באמצעות חברת קומסט שבבעלותו. עם פרישתו, ישוב גינדין לנהל את קומסט, אשר נכנסה בשנה האחרונה לתחומים נוספים, כגון השקעות בהיי-טק, איתור מועמדים עבור חברות עולמיות, ליווי ממשלות בפיתוח כלכלת היי-טק ועוד. בנוסף, ישמש גינדין כחבר במועצת המנהלים של החברה.

במשך שנים היווה גינדין שם נרדף לגרטנר בישראל, כאשר שימש כמנכ"ל גרטנר המזרח התיכון. הוא גויס לשורות החברה על ידי מייסדה המיתולוגי, גדעון גרטנר, עוד לפני שהקימה גרטנר נציגויות במדינות גדולות פי כמה מישראל, דוגמת גרמניה, בריטניה וצרפת. במסגרת עבודתו, ייסד גינדין את הקשרים עם הלקוחות הגדולים והמרכזיים של גרטנר בישראל, הפועלים במגזר הציבורי, הממשלתי, הטלקום ועוד.

בשיאה של הפעילות ניהל גינדין, כאמור, 12 מדינות, בהן טורקיה, מדינות המפרץ, יוון ואחרות. במסגרת תפקידו הופיע עשרות פעמים כמרצה מרכזי בכנסים ובוועידות של אנשים ומחשבים, בהם הציג את התחזיות העדכניות ביותר של גרטנר בתחומים השונים, עבור ישראל והעולם כולו.

פרישתו של גינדין מהווה חלק ממהלך שהחל לפני כשנה, בנובמבר 2012, אז הודיעה גרטנר, כי בכוונתה להקים סניף ישיר בישראל, שיהיה בבעלותה המלאה. כראש הסניף מינתה גרטנר את שלומית הרט, המשמשת כמנכ"לית גם היום. עם הקמת הסניף, הפך גינדין לעובד שכיר של החברה והוגדר כיועץ בכיר למדינות מתפתחות במזרח התיכון, כולל ישראל. ביתו של גינדין, ליאת ברנד, קיבלה לידיה את הניהול של קומסט, שהמשיכה בפעילותה במקביל, על סמך קשריה וניסיונה בשוק המקומי. יצוין, כי המהלך להקמת הסניף הישיר של גרטנר בישראל נעשה בידיעתו וביוזמתו של גינדין, לאור התפתחותה הגדולה והצלחתה בשוק הישראלי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים