מטריקס תנהל במיקור-חוץ את ה-IT של פירמת רו"ח BDO זיו האפט; ההיקף: מיליון שקלים בשנה

במסגרת ההסכם, שצפוי להתפרס על פני כמה שנים, תהיה מטריקס אחראית על כל תשתיות המיחשוב בפירמה, לרבות תמיכה ותחזוקה של רכיבי החומרה, יישומי התוכנה, ומערכות התקשורת ● מטריקס תחליף את הראל טכנולוגיות מידע, שסיפקה את השירות בשנים האחרונות

חטיבת האינטגרציה והתשתיות של מטריקס תנהל במיקור-חוץ את מערך תשתיות המיחשוב והתמיכה של משרד רואי החשבון BDO זיו האפט. מטריקס תחליף את הראל טכנולוגיות מידע, שסיפקה את השירות בשנים האחרונות. היקפו הכספי של ההסכם, שצפוי להתפרס על פני כמה שנים, עומד על כמיליון שקלים בשנה.

BDO זיו האפט הוא בין חמשת משרדי ראיית החשבון הגדולים בישראל ומונה כאלף משתמשי מיחשוב. במסגרת ההסכם, תהיה מטריקס אחראית על כל תשתיות המיחשוב בפירמה, לרבות תמיכה ותחזוקה של רכיבי החומרה, יישומי התוכנה, ומערכות התקשורת. כמו כן, תפעיל מוקד תמיכה טכנית ברמת First Level Support למשתמשי החברה ומערך טכנאי PC ומומחי סיסטם שיוצב במשרדי BDO וייתן מענה טכני לפניות.

אלון קורמן, סמנכ"ל מערכות המידע ב-BDO זיו האפט, אמר כי "המהלך בוצע על מנת לייעל ולשפר את השירות הפנימי למשתמשי החברה, תוך שיתוף פעולה עם מטריקס. בכוונתנו לקבל פתרונות מקצה לקצה בסטנדרטים הגבוהים ביותר, עם ידע, ניסיון ומחויבות אמיתית, לטובת הצלחת הפעילות המשותפת".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. רובי לוי

    למה לא הוסיפו את שמי כמנהל הסיסטם ב-BDO?

אירועים קרובים