איחוד ישראלי: פלאש נטוורקס רכשה את מוביקסל נטוורקס תמורת מיליוני דולרים

שתי החברות יתאחדו במטרה ליצור חברה אחת שתעסוק בתחום הפתרונות למיטוב, האצה ושירותי מונטיזציה של נתונים ברשתות סלולריות, כולל רשתות דור שלישי ודור רביעי ● לא צפויים פיטורי עובדים

פלאש נטוורקס (Flash Networks) הודיעה היום (ג') כי רכשה את מוביקסל נטוורקס (Mobixell Networks), במטרה ליצור חברה אחת שתעסוק בתחום הפתרונות למיטוב, האצה ושירותי מונטיזציה של נתונים ברשתות סלולריות, כולל רשתות דור שלישי ודור רביעי. שתי החברות הללו הן ישראליות ועוסקות בתחומים משלימים ודומים. אף על פי שסכום העסקה לא פורסם, ההערכה היא שמדובר במיליוני דולרים שיעברו מהרוכשת לנרכשת.

לפי פלאש נטוורקס, מדובר במיזוג מלא בין שתי החברות ולא צפויים פיטורי עובדים, להוציא אולי ברמת ההנהלה הבכירה. כמו כן, ההערכה היא שבזכות הרכישה, החברה הממוזגת תהיה אחת הגדולות בתחום, אם לא הגדולה שבהן.

הפתרונות שמציעות שתי החברות מאפשרות למפעילות לשפר את מהירות הרשת שלהן, למטב את חוויית הגלישה והצפייה בווידיאו עבור הלקוחות הסופיים ובסופו של דבר גם לאפשר לייצר הכנסות מהשימוש באינטרנט הנייד.

פלאש נטוורקס נוסדה ב-1996 ובין לקוחותיה ניתן למנות את אורנג', טי-מובייל (T-Mobile) ו-SingTel Group. לטענתה, היא משרתת כיום כ-600 מליון לקוחות סופיים. מוביקסל נטוורקס נוסדה ב-2000 ולה משרדים בישראל, בארצות הברית ובבריטניה, ונוכחות לא ישירה במדינות נוספות בהן היא מכרה את מוצר הדגל שלה, Seamless Access, לניהול חכם של התנועה ברשתות הניידות.

ליאם גלין, נשיא ומנכ"ל פלאש נטוורקס, אמר שהרכישה היא "צעד חשוב לביסוס הדומיננטיות שלנו בשוק הגלובלי. המחקר והפיתוח המשולבים שלנו יאיצו את מהירות החדשנות כדי לפתח עוד יותר את מוצרינו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים