ההשקות של לנובו: מחשבי מגע היברידיים והאולטרה-בוק הקל בעולם

החברה השיקה בתערוכת האלקטרוניקה הגדולה בעולם אולטרה-בוק שמבוסס על סיבי פחמן ומחשב נייד שהופך לטאבלט ● כמו כן, לנובו השיקה את ה-ThinkPad 8, שמיועד לשוק העסקים היוקרתי

המחשבים הניידים עדיין חיים ובועטים, כך לפחות לפי לנובו (Lenovo), שהשיקה בתערוכת CES שנפתחה אמש (ב') בלאס וגאס מספר גדול למדי של מחשבים ניידים חדשים. ביניהם ניתן למצוא מחשבים היברידיים מבוססי חלונות 8.1 (Windows 8.1) שאפשר להשתמש בהם גם במגע.

מחשב הדגל החדש של החברה אמור להיות ה-ThinkPad X1 Carbon – אולטרה-בוק עם מסך בגודל 14 אינץ' שהוא, לפי החברה, הקל ביותר בעולם בתחומו, עם משקל של 1.2 ק"ג בלבד. גוף המחשב מבוסס על סיבי פחמן, שנחשב לעמיד יותר וקל יותר ממגנזיום ואלומיניום, כך שעל אף משקלו הקל, הוא אמור להיות עמיד במיוחד. המחשב מציע גם סוללה שאמורה להספיק לתשע שעות עבודה רצופות. מדובר בסוללה שנטענת במהירות (מגיעה לרמה של 80% טעינה בתוך שעה). המחשב גם מציע אפשרות לחיבור לדור הסלולרי הרביעי, עם SIM מתאים.

ה-MIIX 2 הוא מחשב היברידי חדש שמאפשר לנתק את המסך כדי לעבוד איתו כטאבלט ואם מחברים אותו בחזרה למקלדת אפשר להשתמש בו כמחשב רגיל, למשוך את המסך קדימה כדי לעבוד שוב במצב טאבלט ללא ניתוק ולסובב את המסך ב-180 מעלות.

הוא מוצע עם מסכי IPS בגדלים של 10 ו-11 אינץ', ברזולוציה של 1,920×1,200 פיקסלים. גרסת ה-10 אינץ' מבוססת על מעבדי האטום (Atom) החדשים של אינטל (Intel), בעוד שגרסת ה-11 אינץ' מצוידת במעבדי ה-Core i מהדור הרביעי של החברה. הבדל נוסף הוא בכמות זיכרון האחסון: 128 ג'יגה-בייט במחשב עם המסך הקטן יותר לעומת 256 ג'יגה-בייט במחשב עם מסך ה-11 אינץ'.

מחשבי ה-Flex, שבאים בגדלים של 14 ו-15 אינץ', מבוססים על מעבדי AMD A6 עם שבבים גרפיים בטכנולוגיית ה-Radeon. הם מציעים מצב עבודה רגיל וכן אפשרות לסובב את המסך לאחור, לאורך הציר כולו, כדי לעבוד עם מסך המגע שלהם באופן חופשי גם במקומות בהם לא ניתן להשתמש במקלדת בנוחות.

גם ה-Yoga 2, עדכון לדור הראשון של מחשבים אלה, מגיע בשני גדלים: 11 ו-13 אינץ'. כזכור, מדובר במסדרה שמאפשרת לסובב את המסך לאחור באופן מוחלט למצב עבודה דמוי טאבלט, או לכל זווית באמצע, כולל כזו שמזכירה אוהל. דגם ה-11 אינץ' מבוסס על מעבד פנטיום מרובע ליבות ממשפחת ה-Core החדשה ודגם ה-13 אינץ' מבוסס על Core i5. שני המחשבים מגיעים עם ערכת עבודה בשם YOGA Picks, שממליצה למשתמשים באילו יישומים להשתמש, בהתאם למצב בו נמצא המחשב באותו הרגע.

כמו כן, לנובו השיקה טאבלט חדש בשם ThinkPad 8, עם מסך 8 אינץ' ברזולוציית HD מלאה, אותו היא מייעדת לשוק העסקים היוקרתי. לטאבלט ניתן לחבר מקלדת שמאשרת עבודה במצב שולחני וכן ניתן לסבוב את הכיסוי שלו כדי לעבוד במצב האוהל. הכיסוי המיוחד גם מאפשר לבצע צילומים באופן אוטומטי מהמצלמה האחורית, בהתאם להגדרות, פשוט על ידי קיפולו. הטאבלט מבוסס על מעבד Bay Trail מרובע ליבות של אינטל.

לנובו השיקה גם תחנת עגינה בשם ThinkPad OneLink Pro שמתחברת לניידים המצוידים ביציאת OnleLink באמצעות כבל יחיד ומספקת מספר יציאות USB, חיבורי אודיו ורשת מקומית, וכן תמיכה בפיצול מסכים באמצעות חיבורי DisplayPort ו-DVI.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים