אסוס השיקה את סדרת הסמארטפונים הראשונה שלה

לצד מוצרי המיחשוב אליהם התרגלנו מהענקית הטיוואנית הציגה החברה בתערוכה את סדרת ה-ZenFone, הופעת הבכורה שלה בזירה הסלולרית

אסוס (Asus) קופצת למים הסוערים של עולם הסמארטפונים ומציגה בתערוכת האלקטרוניקה העולמית CES 2014, המתקיימת בימים אלה בלאס וגאס, את ה-ZenFone – סדרת טלפונים חכמים בגדלים של 4, 5 ו-6 אינץ', במגוון צבעים.

סדרת ה-ZenFone בגדלי המסך השונים כוללת מסכי HD, מעבד כפול ליבה ומצלמות קדמית ואחורית. הדגמים בעלי מסכי 5 ו-6 אינץ' כוללים גם את טכנולוגיות GloveTouch ו-PenTouch, המאפשרות שימוש והקלדה עם סטיילוס או כשהיד עטויה כפפה. לדגם ה-5 אינץ' מצלמת 8 מגה-פיקסל ולדגם ה-6 אינץ' – מצלמת 13 מגה-פיקסל.

גם סדרת ה-PadFone זוכה לתוספת, בדמות דגם מיני בגודל 4 אינץ', שהופך לטאבלט של 7 אינץ' על ידי חיבור לתחנת עגינה.

החברה השיקה בתערוכה מוצרי מיחשוב נוספים: בסדרת ה-Transformer שלה (מחשב-טאבלט) הציגה אסוס את ה-Book Duet – המשמש כמחשב נייד וגם כטאבלט, ומריץ את מערכות ההפעלה אנדרואיד (Android) וחלונות 8.1 (Windows 8.1). המעבר בין שתי מערכות ההפעלה מתבצע על ידי לחיצה על כפתור "החלף". שינוי מערכת ההפעלה שבשימוש נמשך ארבע שניות בלבד. ל-Book Duet מעבד אינטל Core i7 ומסך מגע HD מלא בגודל 13 אינץ'.

בסדרת הטאבלטים Vivo השיקה החברה את ViVo Tab Note 8.1, עם מסך מגע בגודל 8.1 אינץ' עם פאנל IPS לתצוגה חדה ו-Wacom digitizer stylus. משקלו עומד על 380 גרם בלבד, והוא מריץ את מערכת ההפעלה חלונות 8.1 וכולל גם את חבילת אופיס (Office) בגרסת Home and Student.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים